شروع پیغام ویدئویی نخست وزیر کانادا به مسلمانان با سلام علیکم

به گزارش اخذ ویزا، نخست وزیر کانادا پیغام ویدئویی ارسالی خود به گردهمایی مسلمانان آمریکا و کانادا در تورنتو را با سلام علیکم شروع کرد.

شروع پیغام ویدئویی نخست وزیر کانادا به مسلمانان با سلام علیکم

جهت دریافت مشاوره سفر با تور کانادا با ما همراه باشید.

به گزارش گروه بین الملل خبرنگاران به نقل از العربیه، جاستن ترودو نخست وزیر کانادا، پیغامی تصویری به بزرگ ترین گردهمایی علمای مسلمان آمریکا، کانادا و دنیا که اواخر دسامبر هر سال در شهر تورنتوی کانادا برگزار می گردد، ارسال کرد که آن را با سلام علیکم به زبان عربی شروع کرد. او همچنین به پناهجویان به کشورش، خوش آمد گفت.

نخست وزیر در پیغام خود، به برگزاری کنندگان کنگره احیای روحیه اسلامی درود فرستاد و گفت که تنوع فرهنگی و دینی، از برجسته ترین ویژگی های جامعه کانادا است.

ترودو، سخنان خود را با سلام علیکم به زبان عربی شروع کرد و سپس به دو زبان رسمی کانادا، یعنی انگلیسی و فرانسوی سخن گفت. او گفت: بسیار خشنودم که با چند جمله با شما مشارکت می کنم در سه سال گذشته، فرصت حضور در بعضی جلسات این کنگره را یافتم. خشنودم که این کنگره، نماد هویت اسلامی مسلمانان کانادا است، کشوری که بر پایه تنوع پایدار است، تنوعی که در پی ساختن کشوری قوی است.

ترودو بر اهمیت همبستگی میان کانادایی ها در بنای وطنشان بدون تبعیض میان آن ها تاکید نمود و گفت کانادا بر این مساله حریص است و به همین دلیل، از پناهجویان سوری استقبال نموده و از لحظه رسیدنشان به فرودگاه، آن ها را شهروند به شمار آورده است. او سخنان خود را با آرزوی صلح برای همه انتها داد.

منبع: تسنیم
انتشار: 3 مهر 1398 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: visaro.ir شناسه مطلب: 314

به "شروع پیغام ویدئویی نخست وزیر کانادا به مسلمانان با سلام علیکم" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "شروع پیغام ویدئویی نخست وزیر کانادا به مسلمانان با سلام علیکم"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید