آلمان مالیات بر آلایندگی کربن را به 30 یورو در تن افزایش می دهد

به گزارش اخذ ویزا، منابع مطلع اعلام کردند مقامات دولت آلمان در خصوص طرحی مذاکره خواهند کرد که طی آن مالیات بر آلایندگی کربن برای بخش های مسکن و حمل و نقل به 30 یورو برای هر تن افزایش خواهد یافت.

آلمان مالیات بر آلایندگی کربن را به 30 یورو در تن افزایش می دهد

با تور آلمان از دیدنی ترین کشور اروپایی بازدید کنید.

به گزارش مهر، به گفته 3 منبع مطلع، مقامات دولت آلمان در خصوص طرحی مذاکره خواهند کرد که طی آن مالیات بر آلایندگی کربن برای بخش های مسکن و حمل و نقل، به 30 یورو برای هر تن، افزایش خواهد یافت.

مقامات دولت آلمان در این مذاکرات که تا انتهای شب به طول خواهد انجامید بر روی یک سیاست گذاری آب و هوایی جدید بحث خواهند کرد که نشان خواهد داد آیا برلین به دنبال یک تغییر اساسی در بزرگ ترین اقتصاد اروپا خواهد بود و یا فقط به دنبال ایجاد نمادهایی نمایشی برای اقتصاد سبز می باشد.

ائتلاف حاکم آلمان تا روز آدینه برای خود ضرب الاجل معین نموده است تا بسته ای از اقدامات، که احتمالا شامل قانونی برای قیمت گذاری آلایندگی کربن خواهد بود، را معرفی کند. این بسته با هدف معین سقفی برای مصرف سوخت های فسیلی در آلمان، معرفی خواهد شد. در حال حاضر حزب سبزها (هواداران محیط زیست) با رشد گسترده هواداران خود روبرو شده است.

قیمت آغاز برای آلایندگی کربن در بخش مسکن و حمل و نقل 30 یورو به ازای 1 تن خواهد بود. این تقریبا همان سطحی است که شرکت های صنعتی و نیروگاه های برق باید طبق قانون اتحادیه اروپا، برای آلایندگی خود پرداخت نمایند.

برای رانندگان، وضع این قانون به معنای افزایش 0.10 یورویی هر لیتر بنزین یا گازوئیل خواهد بود.

منبع: همشهری آنلاین
انتشار: 12 مهر 1398 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: visaro.ir شناسه مطلب: 344

به "آلمان مالیات بر آلایندگی کربن را به 30 یورو در تن افزایش می دهد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "آلمان مالیات بر آلایندگی کربن را به 30 یورو در تن افزایش می دهد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید