اعلام نتایج سفر هیات بانک مرکزی به چین برای برطرف مشکل فاینانس تا 2 روز آینده

به گزارش اخذ ویزا، خبرنگاران: رئیس اتاق بازرگانی ایران و چین از بازگشت هیأت بانک مرکزی که برای برطرف مسائل پرداخت فاینانس به چین سفر نموده بود، اطلاع داد و گفت: نتایج این سفر ظرف 2 روز آینده اعلام خواهد شد.

اعلام نتایج سفر هیات بانک مرکزی به چین برای برطرف مشکل فاینانس تا 2 روز آینده

با تور چین سفری خاطره انگیز را تجربه کنید.

اسدالله عسگراولادی در گفت و گو با خبرنگار مالی خبرنگاران درباره مسائل پرداخت فاینانس چین و آخرین اقدامات اجرا شده برای حل این موضوع با طرف چینی ، گفت: یک هیأت بزرگ از بانک مرکزی هفته گذشته به چین سفر نموده و روز گذشته به ایران بازگشته است، بر همین اساس نتایج این سفر ظرف دو روز آینده اعلام می گردد.

وی با اشاره به اینکه در حال حاضر هر بخشی که ریال آن تأمین شده است امکان پرداخت فاینانس را در چین خواهد داشت، اضافه کرد: مشکل اساسی متوجه بخش هایی است که که هنوز تأمین ریال آنها توسط سیستم بانکی انجام نشده است زیرا هر طرح یا پروژه نیازمند 15 تا 20 درصد ریال است که این امر باید توسط بانک مرکزی انجام گردد.

به گزارش خبرنگاران، طی هفته های گذشته خبرنگاران از قطع پرداخت فاینانس چین خبرداده بود البته مسؤلان مربوطه به ویژه بانک مرکزی ایجاد مشکل در پرداخت فاینانس چین را تأیید نموده اند و از کوشش خود برای رفع این موضوع خبر داده بودند. حال به نظر می رسد با سفر این هیأت بزرگ بانکی به چین مشکل پرداخت فاینانس چین با رایزنی ها در حال رفع شدن است.

منبع: تسنیم
انتشار: 18 آبان 1398 بروزرسانی: 7 مهر 1399 گردآورنده: visaro.ir شناسه مطلب: 462

به "اعلام نتایج سفر هیات بانک مرکزی به چین برای برطرف مشکل فاینانس تا 2 روز آینده" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "اعلام نتایج سفر هیات بانک مرکزی به چین برای برطرف مشکل فاینانس تا 2 روز آینده"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید