اقدامات امنیتی جدید اپل برای مبارزه با شیوع ویروس کرونا ، آنالیز دمای بدن مشتریان در فروشگاههای اپل در پکن

به گزارش اخذ ویزا، به دلیل شیوع ویروس کرونا، شرکت اپل در حال آنالیز دمای بدن مشتریان در فروشگاه های خود در پکن است. این اقدام در شرایط حساس سلامتی در چین چندان عجیب نیست.

اقدامات امنیتی جدید اپل برای مبارزه با شیوع ویروس کرونا ، آنالیز دمای بدن مشتریان در فروشگاههای اپل در پکن

با تور چین سفری خاطره انگیز را تجربه کنید و از قدیمیترین تاریخچه آسیا دیدن کنید و از دیوار چین در پکن عبور کنید و به نمایشگاه گوانجو رفته و در خیابانهای شانگهای قدم بزنید.

به گزارش سرویس آی تی و فناوری انتخاب، اپل پس از بسته شدن فروشگاه ها و دفاتر خود در چین به دلیل شیوع کرونا، بعضی از فروشگاه های پکن خود را در روز آدینه در ساعات محدودی بازگشایی کرد اما این بازگشایی بسیار احتیاط آمیز بود.

اپل تأیید کرد که در حال اجرا کنترل دمای بدن مراجعان و فروشندگان در فروشگاه های خود در پکن است و به مشتریان توصیه می نماید که قبل از ورود به فروشگاه ماسک بپوشند و برای آنالیز دمای بدنشان نیز آماده شوند.ویروس COVID-19 ، همانطور که اکنون معین است ، بیش از 1300 نفر را کشته و بیش از 64000 نفر را در چین آلوده نموده است.

مشتریان به محض ورود به فروشگاه اپل مورد ارزیابی قرار می گیرند و دمای بدن آنها آنالیز می گردد. به گفته وب سایت اپل، اگرچه پنج فروشگاه اپل در پکن بازگشایی شده است اما ساعت های خدمات این فروشگاهها محدود است. پس از تعطیلی کامل فروشگاههای اپل، این بازگشایی می تواند امیدبخش باشد، حتی اگر با این محدودیت ها همراه باشد.

منبع: انتخاب
انتشار: 3 اسفند 1398 بروزرسانی: 7 مهر 1399 گردآورنده: visaro.ir شناسه مطلب: 720

به "اقدامات امنیتی جدید اپل برای مبارزه با شیوع ویروس کرونا ، آنالیز دمای بدن مشتریان در فروشگاههای اپل در پکن" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "اقدامات امنیتی جدید اپل برای مبارزه با شیوع ویروس کرونا ، آنالیز دمای بدن مشتریان در فروشگاههای اپل در پکن"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید