امیدواری کادر فنی استقلال به رفع شدن مشکل دو بازیکن کلیدی برای دربی

به گزارش اخذ ویزا، تیم فوتبال استقلال در حالی به مصاف ذوب آهن رفت که 3 بازیکنش را به دلیل مصدومیت در اختیار نداشت و تیم پزشکی در کوشش است آنها را برای دربی آماده کند.

امیدواری کادر فنی استقلال به رفع شدن مشکل دو بازیکن کلیدی برای دربی

به گزارش گروه ورزشی خبرنگاران، تیم فوتبال استقلال در چارچوب هفته بیست و دوم رقابتهای لیگ برتر شب گذشته در استادیوم آزادی به مصاف ذوب آهن رفت و در این بازی حساس با نتیجه 2 بر صفر بازنده شد. این اتفاق در حالی افتاد که آبی ها وریا غفوری، متین کریم زاده و فرشید اسماعیلی را به دلیل مصدومیت در اختیار نداشتند.

آبی پوشان روز آدینه در ملاقات حساس دیگری مقابل پرسپولیس به میدان می فرایند که حضور همه نفرات شان در این بازی مهم است و سرمربی آنها نیز تاکید دارد بازیکنان مصدومش را در اختیار داشته باشد.

مصدومان استقلال در روزهای باقی مانده تا این ملاقات مهم دوره درمانی خود را تکمیل می نمایند و فرایند بهبودی آنها به گونه ای است که انتظار می رود تا روز آدینه و برای حضور در دربی مسئله ای نداشته باشند. آبی ها امیدوارند که در این ملاقات مهم حداقل وریا غفوری و فرشید اسماعیلی را در اختیار داشته باشند.

استقلال و پرسپولیس در چارچوب هفته بیست و سوم رقابتهای لیگ برتر از ساعت 20:30 روز آدینه 24 اردیبهشت در استادیوم آزادی به مصاف هم می فرایند.

منبع: خبرگزاری دانشجو
انتشار: 8 خرداد 1400 بروزرسانی: 8 خرداد 1400 گردآورنده: visaro.ir شناسه مطلب: 1821

به "امیدواری کادر فنی استقلال به رفع شدن مشکل دو بازیکن کلیدی برای دربی" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "امیدواری کادر فنی استقلال به رفع شدن مشکل دو بازیکن کلیدی برای دربی"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید