انتقاد مک کین از ترامپ برای فرار از جنگ ویتنام

به گزارش اخذ ویزا، سناتور آمریکایی موضوع گواهی پزشکی رئیس جمهوری آمریکا برای عدم حضور در جنگ ویتنام را مورد تمسخر قرار داد.

انتقاد مک کین از ترامپ برای فرار از جنگ ویتنام

سفر به دل زیباترین منطقه آسیا را با تور ویتنام تجربه کنید.

به گزارش گروه بین الملل خبرنگاران به نقل از سی ان ان، سناتور جان مک کین در مصاحبه ای به انتقاد از دونالد ترامپ پرداخت که با استفاده از گواهی پزشکی از شرکت در جنگ ویتنام شانه خالی نموده بود.

ترامپ که در دوران جوانی در یک آموزشگاه نظامی خصوصی در نیویورک حضور داشت در جریان جنگ ویتنام 5 بار گواهی پزشکی دریافت نموده بود که یکی از آنها مربوط به تشخیص زائده ای در استخوان پای وی بود.

رابطه مک کین و ترامپ از زمانی به تیرگی گرایید که میلیاردر آمریکایی در جریان کمپین انتخاباتی خود در آریزونا خدمات نظامی مک کین را زیر سوال برد و گفت که او یک قهرمان جنگ به شمار نمی رود زیرا در جریان جنگ ویتنام اسیر شده بود.

مک کین گفت: یک جنبه این مناقشه که هرگز نمی پذیرم این است که در کشورمان یک سطح درآمد پایین داریم و همچنین یک سطح درآمد بالا داریم که پزشکی پیدا می نمایند که گواهی می دهد آنها دارای زائده استخوان پا هستند.

وی در ادامه گفت: این اشتباه است. اگر قصد داریم از هر آمریکایی بخواهیم که خدمت کند، هر آمریکایی باید این کار را انجام دهد.

البته مک کین هرگز اشاره ای به نام ترامپ در این مصاحبه نکرد اما موضوع گواهی پزشکی ترامپ به دلیل زائده استخوان کاملا معین است و خانواده ترامپ در آن موقع جزو طبقه ثروتمند جامعه بودند.

منبع: تسنیم
انتشار: 9 مهر 1398 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: visaro.ir شناسه مطلب: 332

به "انتقاد مک کین از ترامپ برای فرار از جنگ ویتنام" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "انتقاد مک کین از ترامپ برای فرار از جنگ ویتنام"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید