اهواز، مربی تیم صنعت نفت آبادان: در دیدار با استقلال خوزستان به حق پیروز شدیم، آینده نفت با این برد خیلی بهتر خواهد شد

به گزارش اخذ ویزا، کاظم فرحانی، مربی تیم فوتبال صنعت نفت آبادان گفت: موقعیت های ما بیشتر از استقلال خوزستان بود و به حق توانستیم پیروز شویم.

اهواز، مربی تیم صنعت نفت آبادان: در دیدار با استقلال خوزستان به حق پیروز شدیم، آینده نفت با این برد خیلی بهتر خواهد شد

به گزارش خبرنگاران از اهواز، کاظم فرحانی بعد از صعود تیمش به 8 تیم نهایی جام حذفی در حضور خبرنگاران گفت: تبریک به فوتبال خوزستان به خاطر این بازی جذاب و هجومی. موقعیت های ما بیشتر از استقلال خوزستان بود و به حق توانستیم پیروز شویم.

وی اضافه کرد: این دومین بازی بود که ما بازی باخته را با پیروزی عوض کردیم. امروز هم برگشت خیلی خوبی به بازی داشتیم.

مربی نفت آبادان در مورد داوری این مسابقه گفت: تیم ما در بازی های قبل از داوری به اندازه کافی متضرر گردیده بود و امروز هم اگر داور دو پنالتی برای ما گرفت کاملا به حق بود.

فرحانی در سرانجام گفت: آینده نفت آبادان با این برد خیلی بهتر خواهد شد. شاید تا الان خوب نتیجه نگرفته ایم اما حتما بهتر می شویم چرا که اعتقاد دارم سرجیو مربی خیلی خوب و زحمت کشی است. در این چند ساله مربی به مانند او در آبادان ندیدم و مطمئنم او نه تنها به فوتبال آبادان و خوزستان بلکه به فوتبال کشورمان هم خدمت خواهد نمود.

منبع: خبرگزاری تسنیم
انتشار: 16 بهمن 1397 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: visaro.ir شناسه مطلب: 63

به "اهواز، مربی تیم صنعت نفت آبادان: در دیدار با استقلال خوزستان به حق پیروز شدیم، آینده نفت با این برد خیلی بهتر خواهد شد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "اهواز، مربی تیم صنعت نفت آبادان: در دیدار با استقلال خوزستان به حق پیروز شدیم، آینده نفت با این برد خیلی بهتر خواهد شد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید