باشگاه پرسپولیس: کالدرون هیچ لیست مازادی نداده

به گزارش اخذ ویزا، مدیر روابط عمومی باشگاه پرسپولیس گفت: اعلام هرگونه فهرست مازاد از سوی آقای کالدرون را قویا و صادقانه تکذیب می کنیم.

باشگاه پرسپولیس: کالدرون هیچ لیست مازادی نداده

از سفر با تور سریلانکا به یکی از زیباترین کشورهای آسیایی سفر کنید و از شهرهای زیبای کلمبو و بنتوتا دیدن کنید.

به گزارش گروه ورزشی خبرنگاران، روابط عمومی باشگاه پرسپولیس، حسین قدوسی مدیر روابط عمومی باشگاه پرسپولیس گفت: باشگاه پرسپولیس ضمن تقدیر از همراهی و تعامل قابل تحسین آقای کالدرون در کوشش است مطالبات معوقه او را پرداخت نماید. باشگاه از بازیکنان و کادر تیم که بابت فصل گذشته ده تا سی درصد و پاداش ها مطالباتی دارند و با درک شرایط باشگاه صبر پیشه نموده اند قدردانی نموده و امیدواریم مطالبات تیم، بدهی های سنگین و چالش های مالی با افزایش درآمدها و مشارکت طرفداران در طرح های مالی ویژه ای که در آستانه اجراست حل و فصل گردد.

وی اضافه کرد: درباره لزوم افزایش درآمدها و مشارکت طرفداران در برنامه های مدنظر آقای انصاری فرد عصر دوشنبه توضیحات لازم را به وسیله سایت و اینستاگرام رسمی باشگاه ارایه خواهد نمود و مراسم رونمایی از بعضی طرح های درآمدزای مالی که آماده اجراست به زودی برگزار خواهد شد. از سوی دیگر با توجه به انتشار بعضی شایعات و حدس های مخرب نقل و انتقالاتی از طرفداران عزیز درخواست می گردد ضمن بی توجهی به این قبیل خبرها صرفا به اعلام نظر مقامات رسمی باشگاه و تیم توجه نموده و تحت تاثیر شایعات قرار نگیرند و تمرکز خود را روی حمایت از تیم بگذارند.

قدوسی در ادامه توضیح داد: باشگاه پرسپولیس اعلام هرگونه فهرست مازاد از سوی آقای کالدرون را قویا و صادقانه تکذیب می نماید. سرمربی محترم تیم قبلا هم به باشگاه اعلام نموده بود بر اساس تعداد نفرات مورد احتیاج در انتها بازی های نیم فصل لیست مازاد را اعلام خواهد نمود. سرمربی پرسپولیس خواستار جذب مهاجم و هافبک تهاجمی شده و تاکید می گردد تا به امروز در پست دیگری اعلام احتیاج به جذب بازیکن جدید نداشته است.بدین ترتیب با توجه به جدایی جونیور تیم پرسپولیس جابجایی زیادی در نفرات نخواهد داشت اما قطعا تقویت خواهد شد. در این باره منتظر خبرهای رسمی باشید. باشگاه نیز تا زمان توافق قطعی با گزینه ها به منظور آگاهی طرفداران و خنثی کردن شایعات بعضی اخبار کذب را تکذیب می نماید.

مدیر روابط عمومی باشگاه پرسپولیس گفت: به اطلاع می رساند مذاکره با بعضی گزینه های خارجی تایید شده از سوی کادرفنی تا رسیدن به توافق نهایی ادامه دارد و آقای کالدرون که قبلا یک بازیکن خارجی را معرفی نموده بود شب قبل از بازی با سایپا در جلسه کادر فنی و مدیر تیم با مدیر عامل نام چهار بازیکن خارجی جدید را باشگاه معرفی کرد و در جلسه آینده با او تصمیم گیری و آنالیز لازم صورت خواهد گرفت.

منبع: خبرگزاری دانشجو
انتشار: 12 بهمن 1398 بروزرسانی: 18 مهر 1399 گردآورنده: visaro.ir شناسه مطلب: 661

به "باشگاه پرسپولیس: کالدرون هیچ لیست مازادی نداده" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "باشگاه پرسپولیس: کالدرون هیچ لیست مازادی نداده"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید