بریتیش کلمبیا برای نخستین بار از مرز 1000 مورد فعال کووید-19 عبور کرد

به گزارش اخذ ویزا، طی آخر هفته ای که گذشت نزدیک به 300 مورد جدید ابتلا به کووید-19 شناسایی شد که تعداد موارد کل ابتلای فعال به این ویروس را از 1000 مورد فراتر برد.

بریتیش کلمبیا برای نخستین بار از مرز 1000 مورد فعال کووید-19 عبور کرد

بهترین تجربه سفر را به سفر به کانادا تجربه کنید و با مجری مستقیم تورهای کانادا بهترین برنامه سفر را برای خود انتخاب کنید.

دکتر بانی هنری مسئول ارشد بهداشت استانی و ایدرین دیکس وزیر بهداشت بریتیش کلمبیا در گزارشخود همچنین اعلام کردند که چهار نفر دیگر به خاطر کروناویروس جان خود را از دست داده اند.

سه نفر از جدیدترین قربانی ها ساکنان مراکز مراقبت بلندمدت بودند. به این ترتیب تعداد کل مرگ ومیر در استان به 208 نفر رسیده است.

مسئولان گفتند 294 مورد ابتلا طی سه دوره گزارش دهی اخیر شناسایی شدند که شامل سه مورد مرتبط از نظر اپیدمیولوژی می شد. از آدینه تا شنبه 86 مورد، از شنبه تا یکشنبه 107 مورد و از یکشنبه تا دوشنبه 101 مورد جدید شناسایی شدند.

روی هم رفته، تعداد کل موارد فعال ابتلا به کووید-19 در استان به 1107 رسید که رکورد جدیدی برای استان به جا گذاشت. این نسبت به 974 مورد آدینه افزایش قابل توجهی داشته است.

بریتیش کلمبیا تا اواسط جولای حدود 200 مورد فعال داشت اما تعدادی مهمانی و رخداد خصوصی برگزار گردید که در آن جوانان باعث گسترش ویروس و افزایش تعداد مبتلایان شدند.

این افزایش و بازگشت فصل آنفلوانزا باعث شده که مسئولان از ساکنان بریتیش کلمبیا بخواهند یک بار دیگر روابط اجتماعی خود را محدود نمایند. البته آن ها هنوز برای جدیدترین تغییر خود رهنمودهای مشخصی منتشر نکرده اند.

هنری گفت: بعد از ماه ها محدودیت ، همه مان احتیاج به ارتباط برقرار کردن دوباره با خانواده، دوستان و جوامع محلی مان در تابستان داشتیم. حالا باید کمی تعاملات اجتماعی خودمان را کمتر کنیم و دورهمی های به مراتب کوچکتر از گذشته داشته باشیم.

منبع: ایرونی ها
انتشار: 19 مهر 1399 بروزرسانی: 19 مهر 1399 گردآورنده: visaro.ir شناسه مطلب: 1185

به "بریتیش کلمبیا برای نخستین بار از مرز 1000 مورد فعال کووید-19 عبور کرد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "بریتیش کلمبیا برای نخستین بار از مرز 1000 مورد فعال کووید-19 عبور کرد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید