تارتار: پرسپولیس شانس زیادی برای رسیدن به فینال دارد

به گزارش اخذ ویزا، به گزارش خبرنگاران ، مهدی تارتار در خصوص پیروزی هفته نهم تیمش مقابل استقلال خوزستان می گوید: ما فوتبال خوبی به نمایش گذاشتیم و توانستیم با یک بازی هوشمندانه استقلال خوزستان را شکست بدهیم. البته اتفاقات بازی هم به نفع ما رقم خورد و ما از اتفاقات بازی منفعت بردیم. من از بازیکنان وهودارانمان تشکر می کنم. امیدوارم بتوانیم این روند را در بازیهای آینده نیز ادامه دهیم و به نتایج قابل قبولی دست پیدا کنیم. او اشاره ای به مسائل مالی تیمش دارد: پیش از بازی با استقلال خوزستان 15 درصد از قرارداد بازیکنان پرداخت شد. البته قرار بود که 30 درصد پرداختی داشته باشیم و به کادر فنی هم پول بدهند، اما این اتفاق رخ نداد. به غیر از من اعضای کادرفنی فعلا قرارداد های سال گذشته شان تسویه شده، ولی از اول فصل تا حالا پولی نگرفتیم اگر هم پولی بوده برای فصل پیش بوده نه فصل جدید.

تارتار: پرسپولیس شانس زیادی برای رسیدن به فینال دارد

تارتار در خصوص اینکه چرا رحمان احمدی برای پارس جنوبی جم بازی نمی کند، اینطور شرح می دهد: بعد از بازی با پیکان رحمان احمدی مصدوم شد و چند روزی است به تمرینات گروهی اضافه شده ضمن اینکه پست دروازه بانی پستی است که خیلی نمی گردد در آن تغییر ایجاد کرد اگر یک دروازه بان شرایط خوبی داشته باشد باید به کارش ادامه بدهد.

سرمربی پارس جنوبی وی در خصوص بازی پرسپولیس با السد قطر در دور برگشت نیمه نهایی لیگ قهرمانان آسیا معتقد است: باید به مدیریت کادر فنی و بازیکنان پرسپولیس به خاطر همین شرایطی که الان دارند تبریک گفت. پرسپولیسی ها کار بزرگی کردند که در این وضعیت به جمع چهار تیم نهایی لیگ قهرمانان آسیا رسیدند. اگر پرسپولیس فینالیست گردد که عالی است، اما اگر هم نگردد هم اتفاق خاصی رخ نداده. کار پرسپولیسی ها تا همینجا هم بزرگ بوده است . پرسپولیس شانس زیادی دارد که به فینال برسد فقط طرفداران باید استادیوم را پر نمایند که به عنوان یار دوازدهم روی السد فشار بیاورند.

310-11

منبع: ایران ورزشی
انتشار: 11 اسفند 1397 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: visaro.ir شناسه مطلب: 80

به "تارتار: پرسپولیس شانس زیادی برای رسیدن به فینال دارد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "تارتار: پرسپولیس شانس زیادی برای رسیدن به فینال دارد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید