تست 15 دقیقه ای کرونا در خانه های سالمندان

به گزارش اخذ ویزا، محققان دانشگاه آکسفورد مشغول توسعه تست های تشخیص کرونا هستند که نتایج آن در 15 دقیقه معین می گردد. این تست ها در خانه های سالمندان آزمایش می گردد.

تست 15 دقیقه ای کرونا در خانه های سالمندان

جهت دریافت خدمات پتینه با گروه ساختمانی آبان در ارتباط باشید. هر گونه خدمات رنگ آمیزی با تکنیک های مدرن پتینه کاری را به ما بسپارید.

محققان دانشگاه آکسفورد اعلام نموده اند به زودی تست های تشخیص کرونا که نتیجه آن در 15 دقیقه معین می گردد در خانه های سالمندان و بیمارستان ها آزمایش می گردد.

گیل هیوارد استادیار بخش علوم خدمات درمانی اولیه دانشگاه آکسفورد در این باره می گوید: محققان مشغول توسعه تست های تشخیصی هستند که با دریافت نمونه بزاق ابتلای فرد به ویروس کرونا را تشخیص می دهد.

به گفته هیوارد که رهبری پلتفرم ملی تحقیقات و ارزیابی تشخیصی (CONDOR) انگلیس را برعهده دارد؛ این پلتفرم صحت تست های تشخیصی مختلف را در شرایط بالینی مختلف آنالیز می نماید.

طبق اطلاعات موجود ویروس کرونا در محیط هایی مانند خانه سالمندان و اتاق های جراحی عمومی فعال است. به همین دلیل این محیط ها برای آزمایش تست های تشخیصی در نظرگرفته شده اند.

هرچند تست های تشخیصی سریع، دقت تست های جامع را ندارند، اما محققان مشغول آنالیز تست هایی هستند که نتایج بین 15 دقیقه تا حداکثر چند ساعت ارائه می نمایند.

در حال حاضر نتیجه تست اصلی که برای تشخیص کووید19 به کار می رود، پس از 72 ساعت معین می گردد و نمونه دریافتی از فرد باید به آزمایشگاه ارسال گردد.،مهر

آخرین اخبار مربوط به کرونا در ایران و دنیا را اینجا بخوانید

منبع: ایران آنلاین
انتشار: 21 مرداد 1399 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: visaro.ir شناسه مطلب: 1065

به "تست 15 دقیقه ای کرونا در خانه های سالمندان" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "تست 15 دقیقه ای کرونا در خانه های سالمندان"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید