تصاویر تبلیغاتی سری گلکسی تب S8 با پایه نگه دارنده، قلم و صفحه کلید منتشر شد

به گزارش اخذ ویزا، فردا شاهد رونمایی رسمی از تبلت های سری گلکسی تب S8 سامسونگ و البته گوشی های سری گلکسی S22 خواهیم بود به همین دلیل امروز تصاویر تبلیغاتی تبلت های این شرکت را به همراه قلم، صفحه کلید و پایه نگه دارنده شاهد بودیم.

تصاویر تبلیغاتی سری گلکسی تب S8 با پایه نگه دارنده، قلم و صفحه کلید منتشر شد

تبلت های سری گلکسی تب S8 قرار است در سه مدل استاندارد، پلاس و اولترا راهی بازار شوند که گفته می گردد مدل اولترا مثل مدل اولترا در گوشی های نو شرکت، بسیار بیشتر جالب توجه خواهد بود چرا که از قابلیت های بیشتری بهره می برد و تبلت باکیفیت تری هم هست.

چند سالی هست که سامسونگ نتوانسته در بخش تبلت با اپل که حاکم بلامنازع بازار به شمار میرود رقابت کند چرا که آیپد پروها به واسطه قدرت سخت افزاری بی نظیر و پتانسیل نرم افزاری استثنایی که دارند، همواره بیشتر دلخواه کاربران بودند. بنابراین سامسونگ کوشش کرد محصولاتی را طراحی کند که مستقیما نماینده های اپل را به چالش بکشند. البته با توجه به قدرت سخت افزاری آیپد پروها، بعید به نظر می رسد گلکسی تب S8 اولترا بتواند با آن رقابت کند اما در دنیای اندروید این تبلت بی نظیر است.

می پردازیم به تصاویر نوی که به لطف افشاگر معروف یعنی ایوان بلس در اختیار داریم. این تصاویر نشان می دهد مقدار 11 اینچ برای گلکسی تب S8، مقدار 12.7 اینچ برای مدل پلاس و 14.6 اینچ برای مدل اولترا واقعا حقیقت دارد. البته در رابطه با مدل پلاس بعضی از خبرگزاری ها روی مقدار 12.4 نیز اتفاق نظر دارند که خیلی هم مهم نیست.

تصویر بعدی گلکسی تب S8 اولترا را با همان ناچ خبرسازش نشان می دهد که در حال اجرای آدوبی فتوشاپ است. از گلکسی S22 اولترا هم در کنار آن به عنوان نمایشگر ثانویه استفاده شده که نشان می دهد شرکت کره ای سال جاری میخواهد ارتباط بین زیست بوم خود را بیش از پیش توسعه دهد.

در ادامه می توانید تصاویر بیشتری از تبلت های سری گلکسی تب S8 مشاهده کنید که تمام زیست بوم سامسونگ را از ساعت هوشمند گلکسی واچ 4 گرفته تا گلکسی بادز 2 و گوشی های سری گلکسی S22 را شامل می گردد. سامسونگ تا به امروز هم این محصولات را فراوری می کرد اما هیچ وقت به مقدار دو سال اخیر روی نمایش هم زمان آن ها تأکید نداشت. گویا این فن تبلیغات را از اپل آموخته تا تمام زیست بومش را در تبلیغات به کار بگیرد تا پیروز گردد بیشتر در بین مردم محبوبیت پیدا کند.

در تصاویر زیر هم سه رنگ مختلفی که شرکت کره ای برای تبلت هایش در نظر گرفته را مشاهده می کنید که شامل صورتی، نقره ای و مشکی می گردد که روی پنل پشتی تمام آن ها محفظه ای برای تعبیه قلم S-Pen (به صورت مغناطیسی) در نظر گرفته شده است، درست مثل سری گلکسی تب S7. در همین نوار مشکی رنگ سنسور دوربین این تبلت ها هم تعبیه شده است.

لوازم جانبی تبلت های سری گلکسی تب S8 هم شامل کاور کلاسوری و کاور با صفحه کلید و تاچ پد می گردد. کاوری که در تصاویر زیر مشاهده می کنید یک پایه نگه دارنده دارد که می تواند تبلت های سامسونگ را روی زمین نگه دارد بدون اینکه احتیاج باشد آن را روی دست خود داشته باشید. نوع پایه های نگه دارنده هم فرق دارد. مثلا یکی از آن ها واقعا یک پایه فیزیکی دارد اما دیگری به واسطه شکل خاص طراحی اش، تبلت را روی زمین نگه می دارد.

تصاویر کیس با پایه نگه دارنده

تصاویر کیس با صفحه کلید

مهم نیست چه کیسی را انتخاب می کنید، قلم S-Pen به همراه خود محصول درون جعبه عرضه خواهد شد و احتیاجی به پرداخت هزینه مجزا برای آن نخواهید داشت. البته امیدواریم شایعه های مبنی بر حذف شارژر از درون جعبه این محصولات حقیقت نداشته باشند چون این تصمیم در حالی که اپل هم حتی این کار را انجام نداده می تواند واقعا برای سامسونگ خطرساز باشد. حال باید منتظر ماند و دید چه پیش می آید.

منبع: GSMArena

منبع: دیجیکالا مگ
انتشار: 12 خرداد 1401 بروزرسانی: 12 خرداد 1401 گردآورنده: visaro.ir شناسه مطلب: 2241

به "تصاویر تبلیغاتی سری گلکسی تب S8 با پایه نگه دارنده، قلم و صفحه کلید منتشر شد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "تصاویر تبلیغاتی سری گلکسی تب S8 با پایه نگه دارنده، قلم و صفحه کلید منتشر شد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید