تصاویر ، متروپل آبادان دوباره فروریخت ، جست و جوی یک نفر زیر آوار

به گزارش اخذ ویزا، سرپرست معاونت امداد و نجات جمعیت هلال احمر خوزستان از جست وجو برای یک نفر گرفتار زیر آوار به جامانده ساختمان متروپل اطلاع داد.

تصاویر ، متروپل آبادان دوباره فروریخت ، جست و جوی یک نفر زیر آوار

به گزارش خبرنگاران آنلاین، امیرعباس نجفی امروز 23 شهریور ماه اظهار کرد: تخریب متروپل به وسیله قرارگاه خاتم در حال اجرا بود که متاسفانه با وجود رعایت همه شرایط ایمنی بخشی از ساختمان فرو ریخته است.

وی اضافه کرد: بر اساس شواهد حاضران در صحنه یک نفر زیر آوار گرفتار شده است و هم اکنون پنج تیم جست وجو و نجات و آواربرداری در صحنه حاضر هستند.

نجفی بیان نمود: تیم های سگ های جست وجو و نجات و واکنش سریع نیز از خوزستان فراخوان شده تا کار جست وجو نجات انجام گردد و در صورت زنده بودن فرد گرفتار زیر آوار کار نجات و رهاسازی انجام گردد.

مدیرعامل جمعیت هلال احمر خوزستان نیز از اعزام تیم های عملیاتی امداد و نجات به محل فرو ریختن بخش های دیگری از سازه برج متروپل اطلاع داد.

وحید شعبانی با اعلام خبر فرو ریختن بخش های دیگری از سازه به جای مانده از برج متروپل آبادان، اظهار کرد: بلافاصله 5 تیم امداد و نجات جمعیت هلال احمر پس از کسب اطلاعات اولیه به محل حادثه اعزام شده اند.

مدیرعامل جمعیت هلال احمر استان خوزستان اضافه کرد: بنا بر اطلاعات اولیه بخش دیگری از سازه برج متروپل دقایقی قبل فروریخته است و تعدادی نیز مصدوم شده اند.

وی ادامه داد: در پی وقوع این حادثه، تیم های عملیاتی امداد و نجات جمعیت هلال احمر با حضور در منطقه اقدام به عملیات امدادرسانی و رهاسازی مصدومان نموده است.

مدیرعامل جمعیت هلال احمر خوزستان با اشاره به اینکه احتمال افزایش تعداد مجروحان وجود دارد، مطرح کرد : تیم های آنست (سگ های زنده یاب) و واکنش سریع استان خوزستان نیز فرخوان شده و در جهت رسیدن به صحنه هستند.

شعبانی گفت: اطلاعات مربوط به تعداد مصدومین و سایر اخبار امدادرسانی ها مربوطه نیز متعاقباً اطلاع رسانی خواهد شد.

منبع: همشهری آنلاین
انتشار: 26 شهریور 1401 بروزرسانی: 26 شهریور 1401 گردآورنده: visaro.ir شناسه مطلب: 2326

به "تصاویر ، متروپل آبادان دوباره فروریخت ، جست و جوی یک نفر زیر آوار" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "تصاویر ، متروپل آبادان دوباره فروریخت ، جست و جوی یک نفر زیر آوار"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید