تیم ملی گلف برای نخستین بار در مسابقات آسیایی اندونزی حضور می یابد

به گزارش اخذ ویزا، رئیس فدراسیون گلف جمهوری اسلامی ایران گفت: طی جلسه ای که با وزیر ورزش داریم، سعی می کنیم تا شرایط حضور تیم ملی گلف ایران در مسابقات آسیایی اندونزی را فراهم کنیم.

تیم ملی گلف برای نخستین بار در مسابقات آسیایی اندونزی حضور می یابد

برای دیدن زیباترین جزیره اندونزی با تور بالی همراه شوید.

به گزارش خبرنگاران از اردبیل، کیکاوس سعیدی بعد از ظهر امروز در مجمع عمومی سالانه هیئت گلف استان اردبیل گفت: طی جلسه ای که این هفته با حضور وزیر ورزش انجام می گردد سعی می کنیم تا شرایط حضور تیم ملی گلف جمهوری اسلامی ایران برای نخستین بار در مسابقات آسایی را فراهم و به صورت همه جانبه آنالیز کنیم.

وی با اشاره به اینکه برنامه ریزی مناسبی برای توسعه ورزش گلف در کشور صورت گرفته است اضافه کرد: متاسفانه هنوز آن طور که باید این رشته ورزشی در بین اقشار مختلف جامعه ترویج نیافته و آن گونه شناخته شده نیست که باید نگاه به این رشته ورزشی همه جانبه گردد.

رئیس فدراسیون گلف جمهوری اسلامی ایران توضیح داد: یکی از اولویت های فدراسیون گلف استعدادیابی و راه اندازی پایگاه های استعدادیابی در استان هاست که در این زمینه این پایگاه ها در بعضی شهرها و استان های اولویت دار کشور راه اندازی شده و انتظار می رود برنامه ریزی مناسبی برای استعدادیابی رشته ورزشی گلف در سطح کشور انجام گردد.

سعیدی گفت: متاسفانه ورزش گلف کشور از نبود زمین استاندارد و مناسب رنج می برد و هنوز این ورزش فاقد یک زمین چمن مناسب بوده که انتظار داریم با حمایت وزارت ورزش و خیران ورزشی شاهد توسعه زیرساخت های ورزش گلف در کشور باشیم.

وی اضافه کرد: استان اردبیل نیز که قطب مینی گلف کشور محسوب می گردد ورزشکاران مستعدی دارد و این استان یکی از استان هایی است که در تمام مسابقات کشوری حضور موثری داشته است.

رئیس فدراسیون گلف جمهوری اسلامی ایران بیان نمود: باید شرایطی فراهم گردد تا ورزش گلف در بین اقشار مختلف جامعه به ویژه دانش آموزان رواج یابد تا بتوانیم استعدادهای این ورزش را در نقاط مختلف کشور شناسایی و در راستا پربارتر شدن آنها گام برداریم.

منبع: تسنیم
انتشار: 11 آبان 1398 بروزرسانی: 18 مهر 1399 گردآورنده: visaro.ir شناسه مطلب: 444

به "تیم ملی گلف برای نخستین بار در مسابقات آسیایی اندونزی حضور می یابد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "تیم ملی گلف برای نخستین بار در مسابقات آسیایی اندونزی حضور می یابد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید