جایزه عجیب برای قهرمان رقابت فوتبال در زندان محل حضور رونالدینیو

به گزارش اخذ ویزا، رونالدینیو در رقابت های فوتبالی که در محل زندان او در کشور پاراگوئه برگزار شده و جایزه آن یک وعده غذای 16 کیلوگرمی است، شرک می نماید.

جایزه عجیب برای قهرمان رقابت فوتبال در زندان محل حضور رونالدینیو

به گزارش گروه ورزشی خبرنگاران، مهاجم 39 ساله سابق تیم ملی برزیل به دلیل حضور در کشور پاراگوئه با استفاده از یک گذرنامه جعلی به همراه برادرش در هفته گذشته دستگیر شد. یکی از تلویزیون های این کشور اعلام نموده که رونالدینیو تصمیم دارد در رقابت های فوتبالی که داخل زندان محل حضور او برگزار می گردد، شرکت کند.

او که یک بازیکن حرفه ای فوتبال به حساب می آید در تیم های عظیم بسیاری توپ زده و گفته می گردد که بر اساس قراردادی که تعیین شده، این بازیکن اجازه ندارد در صورت حضور در این رقابت ها گلزنی کند. اما نکته جالب پاداشی است که به برنده این رقابت های فوتبال تعلق می گیرد و با پاداش های قهرمانی های عادی بسیار متفاوت است چرا که هر تیمی در این رقابت ها پیروز به قهرمانی گردد می تواند یک وعده غذا شامل یک خوک 16 کیلوگرمی به عنوان جایزه دریافت کند. مدت زمان حضور رونالدینیو در این زندان هنوز تعیین نیست و پیش از این وکیل او مدعی شده بود که بازیکن سابق بارسلونا نمی دانست در صورت سفر با یک گذرنامه جعلی ممکن است به زندان محکوم گردد.

منبع: خبرگزاری دانشجو
انتشار: 13 اردیبهشت 1399 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: visaro.ir شناسه مطلب: 859

به "جایزه عجیب برای قهرمان رقابت فوتبال در زندان محل حضور رونالدینیو" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "جایزه عجیب برای قهرمان رقابت فوتبال در زندان محل حضور رونالدینیو"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید