جدیدترین مدل های میز عثمانی مناسب منزل های لوکس

به گزارش اخذ ویزا، مدل های میز عثمانی دوباره در حال جا باز کردن در دکوراسیون خانه های امروزی هستند. این میزهای زیبا و پوف نموده در انواع شکل ها و اندازه ها به بازار عرضه می شوند و به همین دلیل می توانند با تمامی سبک های طراحی داخلی، به زیبایی ترکیب شوند. از دکوراسیون های مدرن گرفته تا روستیک و سنتی می توانند از وجود چنین میزهایی بهره مند شوند. در این مطلب با تعدادی از زیباترین و جدیدترین نمونه های میز عثمانی آشنا خواهید شد که به شکل زیبایی با مبلمان موجود در اطرافشان ترکیب شده اند.

جدیدترین مدل های میز عثمانی مناسب منزل های لوکس

مدلی که در زیر مشاهده می کنید بیشتر مناسب دکوراسیون هایی با طراحی زنانه است. با اضافه کردن این میز به اتاق نشیمن یا پذیرایی، مقداری حس لطیف زنانه را در محیط برقرار می گردد. اندازه عظیم این میز باعث می گردد فضای کافی برای قرار دادن لوازم در اتاق نشیمن در اختیار داشته باشید و بعلاوه از آن بعنوان مکانی اضافه برای نشستن، زمانی که دیگر مبل های خانه پر شده باشند، نیز بهره ببرید.

میزهای گرد بیشتر مناسب دکوراسیون هایی با سبک سنتی و کلاسیک هستند. میز عثمانی زیر از طراحی فریبنده اشکال دایره ای استفاده می نماید و بهمراه پنج پایه چوبی با استایلی قدیمی کاملا ما را به یاد دوران قدیم می اندازد. اما شاید شما هم فریب شکل لوکس و مخملی این میز را بخورید! زیرا این میز یک فضای عظیم برای ذخیره سازی لوازم در داخل دارد طوریکه هر چیزی را می توانید درون آن جا بدهید؛ همچنین بعنوان جایگاه اضافه هم می گردد از آن استفاده کرد.

اگر بیشتر خواستار سبکی مدرن و امروزی هستید میز زیر کاملا مناسب شما خواهد بود. این میز از پایه هایی کوتاه بهره می برد و فضای زیادی برای قرار دادن نوشیندنی ها و مجلات زیر پای شما قراهم خواهد نمود.

مدل های میز عثمانی

منبع: اتاق
انتشار: 24 آبان 1399 بروزرسانی: 24 آبان 1399 گردآورنده: visaro.ir شناسه مطلب: 1258

به "جدیدترین مدل های میز عثمانی مناسب منزل های لوکس" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "جدیدترین مدل های میز عثمانی مناسب منزل های لوکس"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید