جک S5 تازه (فیس لیفت) به زودی وارد بازار ایران می گردد

به گزارش اخذ ویزا، جک S5 یکی از پر فروش ترین کراس اوورهای چینی در بازار کشورهای در حال توسعه است و نمونه تازه و فیس لیفت آن در بازارهای مختلف دیده می گردد. شرکت کرمان موتور از شروع عرضه نسخه تازه خودرو جک S5 طی روزهای آینده اطلاع داد.

جک S5 تازه (فیس لیفت) به زودی وارد بازار ایران می گردد

نمونه ای که در این تصویر مشاهده می نمایید، در وبسایت رسمی جک به نام S5 II معرفی شده است. نسخه فیس لیفت جک S5 شباهت انکارناپذیری با مدل اولیه دارد و نشان می دهد طراحان جک، یک فیس لیفت جزئی را روی این کراس اوور اعمال نموده اند. به جلو پنجره نسبتا بزرگ جک S5، یک لبخند کرومی اضافه شده و پلاستیک مشکی رنگ بزرگی نیز قسمت میانی را پوشانده است. طراحی چراغ های مه شکن نسبت به مدل اولیه تغییر نموده و تهاجمی شده است.

اما آن چه که توانسته جک S5 را در بازار جهانی پیروز نگه دارد، اضافه شدن بعضی آپشن ها و امکانات تازه است. در جک S5 فیس لیفت در کنار امکانات نام برده، آپشن هایی مانند سامانه پارک اتوماتیک (اتو پارک)، چراغ شوی، کروز کنترل و سقف پانوراما قابل سفارش است. بعلاوه، در این خودروی تازه امکان فراوری و عرضه در دو نسخه دو دیفرانسیل را هم دارد و می توان جک S5 تازه را با قدرت حرکتی بیشتر در اختیار داشت. دکمه ثابت نگه داشتن ضرایب انتقال قدرت به چرخ های جلو و عقب هم در پنل ترمز پارک برقی S5 جا نمایی شده است.

بیشتر بخوانید: کدام خودروهای چینی ارزش خرید دارند؟

همچون بیشتر فیس لیفت های جزئی، نمای جانبی خودرو بدون تغییر به جای مانده و همچنان همان ظاهر اولیه را شاهد هستیم. نمای عقبی خودرو نیز هیچ تغییر خاصی نداشته و به نظر می رسد طراحان جک از ظاهر این قسمت به مقدار کافی رضایت داشته اند. فیس لیفت جک S5 در سال 2017 صورت گرفته، از این رو، لوگوی ستاره مانند جک را در این خودرو شاهد هستیم هر چند مدتی بعد لوگو تازه نیز به جلو پنجره این خودرو افزوده شد.

جک S5 تازه تقریبا در بسیاری از بازارها با پیشرانه دو لیتری توربو خداحافظی نموده و نسل تازه موتورهای توربوشارژر این کمپانی چینی بر روی آن نصب شده است. پیشرانه تازه جک S5 از نوع 1.5 لیتری توربو است که با فناوری پاشش سوخت مستقیم (GDI) همراه بوده و 174 اسب بخار را با گشتاور 251 نیوتن متر فراوری می نماید.

بیشتر بخوانید: مقرون به صرفه ترین شاسی بلندهای بازار ایران

در حال حاضر،جک S5 با دو تیپ در بازار ایران حضور دارد که از نظر ظاهری بسیار شبیه به هم هستند. جک S5 دنده ای و S5 اتوماتیک نیز دو محصول پر فروش کرمان موتور از یک کراس اوور هستند که این روزها صرفاً فراوری نمونه اتوماتیک آن انجام می گردد.

به احتمال فراوان طی چند روز آینده بخشنامه فروش خودرو جک S5 فیس لیفت به وسیله شرکت کرمان موتور فعال گردد. بدیهی است که اگر جک S5 تازه با اضافه شدن بعضی امکانات و ویژگی ها به بازار ایران بیاید، می توان فروش این کراس اوور چینی را برای کرمان موتور افزایش دهد و فاصله خود را در بحث فروش با سایر کراس اوور افزایش دهد.

شما هم اکنون می توانید با مراجعه به سایت خبرنگاران از آخرین قیمت خرید و فروش جک S5 آگاه شوید. بعلاوه، شما می توانید اخبار روز خودرو را در بلاگ خبرنگاران دنبال کنید.

منبع: بلاگ دیوار
انتشار: 8 مرداد 1401 بروزرسانی: 8 مرداد 1401 گردآورنده: visaro.ir شناسه مطلب: 2294

به "جک S5 تازه (فیس لیفت) به زودی وارد بازار ایران می گردد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "جک S5 تازه (فیس لیفت) به زودی وارد بازار ایران می گردد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید