خبرنگاران آینده بسیار درخشانی برای استان قزوین قابل ترسیم است

به گزارش اخذ ویزا، قزوین - خبرنگاران - معاون امور مالی استاندار قزوین گفت: با توجه به طرح های قابل اجرا در بخش خصوصی و دولتی استان، آینده بسیار درخشانی برای استان قابل ترسیم است.

خبرنگاران آینده بسیار درخشانی برای استان قزوین قابل ترسیم است

به گزارش خبرنگاران، عیسی قبادی روز سه شنبه در جلسه شورای گفت و گوی دولت و بخش خصوصی استان، اضافه نمود: از مدیران استان خواهش می کنیم که قدر استان را بدانند چون از نظر ظرفیت و توانمندی در همه زمینه ها بسیار استراتژیک بوده و آماده جهش و صعود در سال های آینده است.

وی گفت: با توجه به طرح های قابل اجرا در استان به زودی قزوین به یکی از استان های برتر کشور در بسیاری از حوزه ها تبدیل خواهد شد و باید همه کوشش کنیم استان را با استفاده از ظرفیت ها به صندلی واقعی آن برسانیم.

این مسوول اضافه نمود: با پیگیری طرح هایی از قبیل هاب لجستیک در استان و برنامه های دیگر، افق خوبی پیش روی استان واقع شده است و در حوزه گردشگری نیز برنامه های خوبی در جذب سرمایه گذاران و رونق گردشگری پیش بینی شده بود که به دلیل کرونا با تعطیلی و تاخیر روبرو شد.

وی با اشاره به ظرفیت های کشاورزی استان، اضافه نمود: این بخش، آینده و زیرساخت استان است و تاثیرات زیادی بر روی استان خواهد داشت.

قبادی اضافه نمود:در این راستا طرح تاک از سوی کارشناسان در حال مطالعه است و تا سال 1410 اقتصاد معیشتی استان را به اقتصاد کشاورزی تبدیل خواهد نمود.

این مسوول با بیان اینکه طرح تاک، کشاورزی و دشت قزوین را که به مخاطره افتاده از خطر نجات خواهد داد، گفت: با توجه به اجرای چنین طرح هایی در استان، انتظار می رود جلسات شورای گفت و گو به عنوان یک جلسه راهبردی دولت به سمتی پیش برود که بحث های توسعه ای نیز در آن مطرح شود.

قبادی با اشاره به برطرف مسائل واحدهای فراوریی استان، اضافه نمود: در جلساتی که با حضور استاندار قزوین با مدیر کل بانک مرکزی و... برگزار گردید برای حل مسائل واحدهای فراوریی استان کوشش نموده ایم و تا حدودی نیز بخش عمده ای از مطالبات عزیزان مرتفع شده است.

معاون استاندار قزوین اضافه نمود: تا به امروز در استان به گونه ای عمل نموده ایم که فراوریکنندگان دست تنها و بدون پشتوانه نمانند و سیستم اداری و اجرایی استان تمام قد پشت فراوری استان ایستاده است.

قبادی گفت: به دلیل همین حمایت ها، رییس گمرک کشور گفت که استان قزوین مقابل سیاست های بانک مرکزی قرار گرفته و ما گفتیم حمایت از فراوری در سال جهش فراوری وظیفه ما است.

وی اضافه نمود: ما در استان قزوین وظیفه داریم سیاستی را دنبال کنیم که کمترین ضربه به اقتصاد، فراوری و مردم وارد شود و این شرایط سختی مالی به سلامتی پشت سر گذاشته شود.

منبع: ایرنا
انتشار: 15 مهر 1399 بروزرسانی: 15 مهر 1399 گردآورنده: visaro.ir شناسه مطلب: 1178

به "خبرنگاران آینده بسیار درخشانی برای استان قزوین قابل ترسیم است" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "خبرنگاران آینده بسیار درخشانی برای استان قزوین قابل ترسیم است"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید