خبرنگاران تبریک فیفا و ای اف سی به نبی با ارسال نامه هایی جداگانه به فدراسیون فوتبال

به گزارش اخذ ویزا، تهران- خبرنگاران- فدراسیون بین المللی فوتبال (فیفا) و کنفدراسیون فوتبال آسیا (ای اف سی) با ارسال نامه هایی جداگانه، انتصاب مهدی محمدنبی را به سمت دبیرکلی فدراسیون فوتبال ایران تبریک گفتند.

خبرنگاران تبریک فیفا و ای اف سی به نبی با ارسال نامه هایی جداگانه به فدراسیون فوتبال

هیات رییسه فدراسیون فوتبال روز دوشنبه هفته جاری با برگزاری جلسه ای مهدی محمدنبی را به عنوان دبیرکل فدراسیون فوتبال انتخاب کرد.

بدنبال این انتصاب، دبیرکل کنفدراسیون فوتبال آسیا با ارسال نامه ای به فدراسیون فوتبال ایران ضمن تبریک دبیرکلی نبی بر حمایت کنفدراسیون از فدراسیون فوتبال و کمک به توسعه فوتبال در ایران تاکید کرد.

در بخشی از نامه داتو ویندزور جان، دبیرکل کنفدراسیون آمده است:

بدینوسیله مراتب تبریک خود را به شما ابراز نموده و اطمیان داریم که جنابعالی در این مسوولیت جدید با انرژی و شور و اشتیاق زیاد برای توسعه فوتبال در جمهوری اسلامی ایران تلاش خواهید کرد.

اطمینان داشته باشید که AFC به حمایت خود از فدراسیون فوتبال جمهوری اسلامی ایران و هرگونه کمک مورد نیاز برای توسعه فوتبال در ایران ادامه خواهد داد.

این در حالی است که ورون موسنگواومبا، رییس عالی فدراسیون های عضو فیفا نیز با ارسال نامه ای جداگانه ضمن انتقال تبریک صمیمانه فیفا به نبی، نسبت به ادامه همکاری با فدراسیون فوتبال ایران تحت هدایت وی ابراز اشتیاق کرد.

در بخشی از نامه رییس عالی فدراسیون های عضو فیفا نیز می خوانیم:

مشتاقانه منتظر همکاری با جنابعالی برای توسعه و پیشرفت فوتبال جمهوری اسلامی ایران هستم.

در پایان اعلام می دارم اطمینان داشته باشید که مدیریت فیفا به حمایت خود از فدراسیون فوتبال جمهوری اسلامی ایران برای دستیابی به اهداف معین شده و تقویت هرچه بیشتر همکاری های موجود، ادامه خواهد داد.

منبع: ایرنا
انتشار: 12 خرداد 1399 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: visaro.ir شناسه مطلب: 929

به "خبرنگاران تبریک فیفا و ای اف سی به نبی با ارسال نامه هایی جداگانه به فدراسیون فوتبال" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "خبرنگاران تبریک فیفا و ای اف سی به نبی با ارسال نامه هایی جداگانه به فدراسیون فوتبال"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید