خبرنگاران سند توسعه رسانه ای استان خراسان جنوبی تدوین می گردد

به گزارش اخذ ویزا، بیرجند - خبرنگاران - معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار خراسان جنوبی گفت: با توجه به اهمیت موضوع، تدوین سند توسعه رسانه ای استان در اولویت برنامه های شورای اطلاع رسانی استان نهاده شد.

خبرنگاران سند توسعه رسانه ای استان خراسان جنوبی تدوین می گردد

ناصر خوش خبر روز چهارشنبه در بیست و ششمین نشست شورای اطلاع رسانی استان خراسان جنوبی که در استانداری برگزار گردید، گفت: از آن جا که اسناد توسعه ضمن اشاره به صندلی موجود، افق ها را در زمینه های مرتبط نشان می دهد و در حقیقت چراغ راهی برای حوزه های متولی است لذا سند توسعه رسانه ای استان هم به منظور بهبود شرایط رسانه ها تدوین می گردد.

وی تاکید نمود: هدف از این سند، ارتقای شاخص ها در راستای فعال تر سازی رسانه ها و در نتیجه توسعه استان است.

درخواست تدوین سند توسعه رسانه ای استان دیروز در نشست هم اندیشی اصحاب رسانه خراسان جنوبی با استاندار نیز از سوی نمایندگان رسانه ها مطرح شد.

بی تفاوتی نسبت به فضای رسانه ای استان قابل قبول نیست

معاون استاندار خراسان جنوبی با تاکید بر صندلی رسانه ها در اطلاع رسانی و شفاف سازی اضافه کرد: از هیچ مدیری نباید بپذیریم که نسبت به فضای رسانه ای استان بی تفاوت باشد.

وی توضیح داد: بی تفاوتی مدیر نسبت به رسانه ها، جامعه خبری را بی اعتماد نموده و برای دستگاه هزینه های جبران ناپذیری را به همراه دارد.

خوش خبر گفت: کار در فضای فرهنگی و رسانه ای برای آنها که درک درستی ندارند و آن را با اقدامات خود در تقابل می بینند، بسیار سخت و سخت است.

وی توضیح داد: این فضا باید شکسته و بین مدیران و رسانه ها ارتباط بیشتری برقرار گردد.

تقدیر از رسانه ها برای اطلاع رسانی در شرایط کرونایی

رییس شورای اطلاع رسانی استان خراسان جنوبی با اشاره به اینکه اطلاع رسانی در هر شرایطی مهم است گفت: اقدامات رسانه های استان در این شرایط کرونایی در زمینه اطلاع رسانی و آگاهی بخشی بسیار ارزنده است و جای تحسین دارد.

وی تاکید نمود: دستگاه های متولی باید از این ظرفیت در زمینه انعکاس اقدامات و برنامه های پیشگیرانه خود در حوزه بیماری کووید 19 استفاده نمایند تا هرچه زودتر شاهد کنترل این بیماری باشیم.

خوش خبر به نقش روابط عمومی های دستگاه های اجرایی در اطلاع رسانی و ارتباط با رسانه ها نیز اشاره نمود و گفت: تبحر، تخصص و دلسوزی از ویژگی های روابط عمومی های کاربلد است که می تواند به انعکاس درست اقدامات دستگاه ها بینجامد.

وی اضافه کرد: فراوری محتوای مطلوب و استفاده درست از ظرفیت رسانه ها برای انتشار آنها از مهمترین وظایف روابط عمومی است.

بیست و ششمین جلسه شورای اطلاع رسانی استان خراسان جنوبی امروز به ریاست معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار و با 2 دستور کار ارائه گزارش عملکرد دستگاه ها در تحقق بند چ ماده 37 قانون احکام دائمی کشور و انعقاد قرارداد مشارکت با صدا و سیما و آنالیز شیوه نامه پیشنهادی اجرایی طرح روشنگری رسانه ای برگزار گردید.

منبع: ایرنا
انتشار: 4 بهمن 1399 بروزرسانی: 4 بهمن 1399 گردآورنده: visaro.ir شناسه مطلب: 1394

به "خبرنگاران سند توسعه رسانه ای استان خراسان جنوبی تدوین می گردد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "خبرنگاران سند توسعه رسانه ای استان خراسان جنوبی تدوین می گردد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید