خبرنگاران گلایه سرپرست سازمان اجتماعی شهرداری تهران از تعطیلی مراکز نگهداری معتادان

به گزارش اخذ ویزا، تهران - خبرنگاران - سرپرست سازمان رفاه، خدمات و مشارکت های اجتماعی شهرداری تهران با اشاره به حضور معتادان در میدان شوش پایتخت در پی تعطیلی مراکز نگهداری از این افراد خاطرنشان کرد: زحمات چند ساله نیروی انتظامی با تعطیلی این مراکز نقش برآب شد.

خبرنگاران گلایه سرپرست سازمان اجتماعی شهرداری تهران از تعطیلی مراکز نگهداری معتادان

سیدمالک حسینی روز پنجشنبه در صفحه توییتر خود نوشت: میدان شوش، بامداد 14 فروردین 1399؛ این افراد مردم همین شهرند، کارتن خواب نیستند و حتی بی سرپناه، معتادانی که محصول همین جامعه اند اما توان خود مراقبتی ندارند، زحمات چند ساله نیروی انتظامی با تعطیلی مراکز نگهداری معتادان نقش برآب شد.

وی در ادامه بیان نموده؛ بیش از پیش نگران همکارانم در روبروه با این افرادم.

براساس اعلام سازمان رفاه، خدمات و مشارکت های اجتماعی شهرداری تهران، گشت های فوریت های اجتماعی این سازمان بامداد امروز در میدان شوش با انبوهی از معتادان متجاهر که پس از تعطیلی مراکز ماده 16 بی سرپناه شدند روبرو گردیدند.

همچنین این سازمان بیان کرد: گرمخانه ها ظرفیتی دارند، احتیاج است مسئولان، شهرداری را در این راه کمک دهند تا با رعایت مسائل بهداشتی از بروز مسائل بیشتر جلوگیری گردد.

به گزارش خبرنگاران، سرپرست سازمان رفاه، خدمات و مشارکت های اجتماعی شهرداری تهران پیش از این در نشست خبری مجازی با هشدار نسبت به حضور معتادان متجاهر به دلیل تعطیلی مراکز ماده 16 در پی بیماری کرونا و ایجاد پاتوق هایی توسط آنان در مناطق پاکسازی شده پایتخت گفت: مسئولان در این زمینه باید تصمیم جدی اتخاد نمایند.

24 گرمخانه و سامانسرا در پایتخت فعالیت می نمایند و تمامی گرمخانه ها روزانه سه بار ضدعفونی می شوند و تا به امروز هیچ موردی از ابتلا به بیماری کرونا در این مراکز گزارش نشده است.

تا به امروز بیش از 2 هزار نفر در گرمخانه های پایتخت پذیرش شده اند، این پذیرش به صورت روزانه و حتی از پیک سرما این آمار بیشتر است.

شهروندان در صورت مشاهده افراد بی خانمان و کارتن خواب می توانند موارد را به وسیله تماس با سامانه 137 اطلاع دهند.

بیماری کرونا که از روزهای پایانی بهمن ماه کشور را درگیر نموده براساس اعلام روابط عمومی و اطلاع رسانی وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی، تا به امروز 47 هزار و 593 نفر به طور قطعی در کشور به بیماری کرونا مبتلا شده، 3هزار و 36 نفر به علت ابتلا به این ویروس فوت نموده و 15 هزار و 473 نفر نیز بهبود یافته اند.

بچه ها کار، زباله گرد و افراد آسیب دیده بیشتر در معرض این بیماری قرار دارند.

منبع: ایرنا
انتشار: 2 خرداد 1399 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: visaro.ir شناسه مطلب: 908

به "خبرنگاران گلایه سرپرست سازمان اجتماعی شهرداری تهران از تعطیلی مراکز نگهداری معتادان" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "خبرنگاران گلایه سرپرست سازمان اجتماعی شهرداری تهران از تعطیلی مراکز نگهداری معتادان"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید