خبرنگاران 40 واحد مسکونی مجتمع شهدای ادارات قرچک به متقاضیان واگذار شد

به گزارش اخذ ویزا، تهران- خبرنگاران- معاون سیاسی انتظامی فرمانداری قرچک گفت: 40 واحد مسکونی مجتمع مسکونی شهدای ادارات قرچک که طی سال های اخیر با مشکلاتی برای تکمیل روبرو بود، به متقاضیان واگذار شد.

خبرنگاران 40 واحد مسکونی مجتمع شهدای ادارات قرچک به متقاضیان واگذار شد

جهت دریافت خدمات طراحی لنداسکیپ ویلا با گروه ساختمانی آبان در ارتباط باشید. گروه آبان با سالهای تجربه طراحی معماری و ساخت و مشارکت در پروژه های ساختمانی ویلا و باغ کوچک و بزرگ بهترین انتخاب جهت مشاوره و اجرا میباشد.

حمیدرضا خدایی راد روز چهارشنبه در حاشیه بازدید از فرایند تکمیل مجتمع مسکونی شهدای ادارات قرچک به خبرنگار خبرنگاران گفت: عملیات اجرایی پروژه مسکونی معروف به مجتمع شهدای ادارات قرچک از سال 88 با هدف احداث 256 واحد مسکونی شروع شد.

وی اضافه نمود: در ابتدای قرار بود که این پروژه با تسهیلات 190 میلیون ریالی با نرخ سود 4 درصد و در مدت سه ساله احداث و به متقاضیان واگذار گردد و متقاضیان آن، در آن سال 60 میلیون ریال به عنوان آورده پرداخت کردند که پس از مدتی، از متقاضیان 65 میلیون ریال دیگر نیز بابت محوطه سازی دریافت شد.

معاون فرماندار قرچک گفت: با تغییرات انجام شده در هیأت مدیره این مجتمع مسکونی، تعداد واحدهای این مجتمع به بیش از 530 واحد افزایش یافت که این اقدام فرایند واگذاری واحدهای این مجتمع را با تأخیر چندین ساله روبرو کرد.

خدایی راد گفت: با تأخیر به وجود آمده در واگذاری واحدهای مسکونی، مبلغ تسهیلات نیز از 190 به 360 میلیون افزایش یافت و معین شد که اگر مالکان نسبت به دریافت تسهیلات اقدام نکنند، نرخ سود تسهیلات از 4 به 24 درصد افزایش می یابد که این امر منجر به اعتراض چندباره مالکان منجر شد.

وی توضیح داد: از سال گذشته و با ورود فرمانداری شهرستان به موضوع این مجتمع، تکمیل این پروژه سرعت بیشتری گرفت و 220 واحد آن تکمیل و 20 واحد آن سال گذشته به متقاضیان واگذار شد.

معاون سیاسی انتظامی فرمانداری قرچک گفت: هم اکنون 40 واحد دیگر از این مجتمع مسکونی تکمیل و به متقاضیان واگذار شده تا فرایند تحویل تمامی واحدهای این پروژه مسکونی سرعت بیشتری پیدا کند.

قرچک با بیش از 270 هزار نفر جمعیت در 35 کیلومتری جنوب شرق تهران واقع شده است.

منبع: ایرنا
انتشار: 8 مرداد 1399 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: visaro.ir شناسه مطلب: 1021

به "خبرنگاران 40 واحد مسکونی مجتمع شهدای ادارات قرچک به متقاضیان واگذار شد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "خبرنگاران 40 واحد مسکونی مجتمع شهدای ادارات قرچک به متقاضیان واگذار شد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید