طراحی تراکت: خرمگاه: بازی سختی در تبریز داریم، شرایط تراکتور نسبت به هفته اول بهتر است

به گزارش اخذ ویزا، گروه استان ها - مربی تیم فوتبال صنعت نفت آبادان گفت: شناخت کاملی از تراکتور داریم اما پنجره نقل و انتقالاتی تراکتور باز شده و این تیم شرایط بهتری نسبت به هفته اول دارد.

طراحی تراکت: خرمگاه: بازی سختی در تبریز داریم، شرایط تراکتور نسبت به هفته اول بهتر است

جهت دریافت مشاوره خدمات طراحی تراکت از بهترین و باتجربه ترین طراحان کشور همراه ما باشید. از طراحی تا چاپ تراکت های تبلیغاتی حرفه ای را با بهترین قیمت از نماشو بخواهید.

به گزارش خبرنگاران از تبریز، محمد خرمگاه، مربی تیم صنعت نفت آبادان پیش از ملاقات تیمش مقابل تراکتور گفت: امروز یک بازی بسیار سخت را مقابل تراکتور تبریز داریم و می دانیم که این بازی برای ما بازی سختی خواهد بود.

وی اضافه نمود: تقریباً بازی کامل این تیم را بررسی نموده و بازیکنانشان را می شناسیم اما با توجه به باز شدن پنجره نقل و انتقالاتی شان، 4-5 بازیکن نو خواهند داشت که آن ها هم ویژگی های خاص خود را داشته و تراکتور شرایط بهتری نسبت به بازی اول خواهد داشت. ما به این موضوع مطلع هستیم و می دانیم که از این بازی چه چیزی می خواهیم.

مربی تیم فوتبال صنعت نفت آبادان در سرانجام گفت: امیدواریم بچه ها چیزهایی که تمرین نموده ایم و آقای منصوریان گوشزد نموده را انجام دهند تا با تمرکز کامل و شرایط خیلی خوب، بازی خوبی را ارائه نموده و بتوانیم با دست پر از تبریز برگردیم و طرفداران خوب خودمان را در آبادان شادمان کنیم.

116، ف

منبع: خبرگزاری تسنیم
انتشار: 5 آبان 1400 بروزرسانی: 5 آبان 1400 گردآورنده: visaro.ir شناسه مطلب: 2027

به "طراحی تراکت: خرمگاه: بازی سختی در تبریز داریم، شرایط تراکتور نسبت به هفته اول بهتر است" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "طراحی تراکت: خرمگاه: بازی سختی در تبریز داریم، شرایط تراکتور نسبت به هفته اول بهتر است"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید