خوشنود: عدم بازگشایی خوابگاه های خواجه نصیر ، احتمال حضور دانشجویان در خوابگاه ها از هفته اول تیرماه

به گزارش اخذ ویزا، معاون دانشجویی دانشگاه خواجه نصیرالدین طوسی گفت: خوابگاه های دانشگاه خواجه نصیر هنوز بازگشایی نشده است.

خوشنود: عدم بازگشایی خوابگاه های خواجه نصیر ، احتمال حضور دانشجویان در خوابگاه ها از هفته اول تیرماه

اگر علاقمند به دریافت بهترین خدمات تحصیل کانادا هستید با ما همراه شوید، با مجری مستقیم ویزای تحصیلی کانادا، با دریافت مشاوره رایگان از مجربترین تیم مهاجرتی کانادا، بهترین راستا را به سوی مدارو، کالج ها و دانشگاه های کانادا انتخاب کنید.

عبدالمجید شاد، معاون دانشجویی دانشگاه خواجه نصیر الدین طوسی در مصاحبه با خبرنگار دانشگاه خبرنگاران، در خصوص بازگشایی خوابگاه های دانشگاه خواجه نصیر گفت: غیر از خوابگاه بین الملل که در این مدت فعال بود، هنوز هیچ خوابگاهی باز نشده و در حال حاضر برای دانشجویان دکتری در حال برنامه ریزی هستیم.

شاد افزود: حدود صد نفر از دانشجویان دکتری در فراخوانی که اعلام شده درخواست خوابگاه دادند و باید با رعایت مقررات و دستورالعمل های بهداشتی امکان اسکان آن ها را فراهم کنیم در بررسی هایی که اجرا شده از نظر تجهیزات و امکانات مسئله ای نداریم، اما زمان دقیق بازگشایی را با توجه به درخواست دانشجویان ارشد و کارشناسی اعلام نکردیم و اگر بنا بر بازگشایی خوابگاه ها باشد احتمالا از ابتدای تیر ماه است.

معاون دانشجویی خواجه نصیر ادامه داد: درخواست هایی که دانشجویان برای اسکان در خوابگاه ها داده اند با تایید استاد راهنما با توجه به اینکه نیاز به حضور در آزمایشگاه ها و کارگاه ها داشتند اجرا شده است؛ البته ما هیچ دانشجویی را اجبار به حضور در خوابگاه و دانشگاه نمی کنیم و این مسئله کاملا اختیاری است و امکان حذف ترم نیز برای دانشجویان فراهم شده است.

وی ادامه داد: براساس دستورالعملی که اعلام شده خوابگاه ها باید با جمعیت پنجاه درصد بازگشایی شوند، اما درخواست هایی که ما داریم شاید با کمتر از پنجاه درصد در هر خوابگاه می توانیم اسکان داشته باشیم و در هر اتاق خوابگاه دکتری یک نفر ساکن شوند.

شاد گفت: ظرفیت خوابگاهی دانشگاه خواجه نصیر دو هزار نفر است و برای اسکان صد نفر با طرح فاصله اجتماعی مسئله ای از این بابت نخواهیم داشت.

منبع: خبرگزاری دانشجو
انتشار: 19 مرداد 1399 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: visaro.ir شناسه مطلب: 1060

به "خوشنود: عدم بازگشایی خوابگاه های خواجه نصیر ، احتمال حضور دانشجویان در خوابگاه ها از هفته اول تیرماه" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "خوشنود: عدم بازگشایی خوابگاه های خواجه نصیر ، احتمال حضور دانشجویان در خوابگاه ها از هفته اول تیرماه"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید