دکوراسیون آژانس هواپیمایی منحصر به فرد با رعایت 6 نکته

به گزارش اخذ ویزا، دکوراسیون آژانس هواپیمایی به دلیل اینکه روزانه مراجعین متعددی با آن مراجعه می نماید، بهتر است از کاربردی بودن و جذابیت بالایی برخوردار باشد. اغلب برای این منظور از طراحان خبره در این زمینه یاری گرفته می گردد اما ایده هایی متنوع از سراسر دنیا می تواند طرحی منحصر به فرد و جذاب را به همراه داشته باشد. با ما همراه باشید تا ایده هایی کارآمد را برایتان بیان کنیم.

دکوراسیون آژانس هواپیمایی منحصر به فرد با رعایت 6 نکته

جهت دریافت خدمات درب ضد سرقت ارزان با گروه ساختمانی آبان در ارتباط باشید. گروه آبان ارائه دهنده بهترین درب ضد سرقت ایرانی و خارجی میباشد.

ایده های مدرن برای دکوراسیون آژانس هواپیمایی

با وجود اینکه امروزه برای خرید بلیط های مسافرت هوایی به صورت خرید اینترنتی و آنلاین انجام می گردد، ضروری است تا فضایی اداری و مناسب برای این امر وجود داشته باشد. بخش های متعددی برای یک آژانس مسافرتی در نظر گرفته می گردد که شامل اتاق مدیر، قسمت مشاوره و خرید بلیط و… است. برای دکور دادن به همه بخش ها باید به رضایت مشتری، آسایش کاربری و ایمنی توجه کرد. در ادامه به راهکارها و ایده هایی مدرن برای این منظور اشاره خواهیم کرد. با ما همراه باشید.

توجه به آسایش مراجعین و مشتریان

یکی از مهمترین گزینه هایی که باید برای دکوراسیون آژانس هواپیمایی در نظر داشته باشید، توجه به آسایش مشتریان هنگام مراجعه است. این موضوع می تواند به موضوع احترام به مشتری اشاره داشته باشد و سبب جذب مشتریان بیشتری گردد. ضروری است پیشخوان، میز مشاوره و قسمت خرید یا تحویل بلیط قسمت های مجزایی داشته باشند. با این کار حریم برای مشتریان و خرید امن در کنار آسایش حفظ خواهد شد. مشاوره و صحبت با مشتریان برای مشاوره راحت تر انجام خواهد شد.

به کارگیری پارتیشن

دکوراسیون آژانس هواپیمایی احتیاج دارد تا بخش هایی مجزا از سایر قسمت ها را داشته باشد. برای این منظور یکی از کاربردی ترین گزینه ها استفاده از پارتیشن اداری است. با این کار می توان جذابیت خاصی را ایجاد کرد. از ایده هایی مانند ساعت کشورهای مختلف، استفاده از نقشه کشورها یا حتی تصاویری از مناطق گردشگری معروف و زیبا برای پارتیشن می توان استفاده کرد. مزیت استفاده از این المان کاربردی علاوه بر مجزاسازی و زیباسازی فضا، کاربردی شدن و استفاده حداکثری از فضا خواهد بود.

فضای مناسب برای دکوراسیون آژانس هواپیمایی

بهتر است فضای مناسبی برای نشیمن انتخاب و در نظر گرفته گردد. با این کار مراجعین و مشتریان زمان بیشتری برای تفکر در خصوص مشاوره دریافت شده خواهند داشت. علاوه بر این موضوع تاثیر به سزایی در زیبایی چیدمان ایجاد خواهد نمود. اگر فضا مورد نظر کوچک است بهتر است از مبلمان ظریف و رنگ های روشن برای این منظور استفاده گردد تا از حداکثر فضا استفاده گردد.

استفاده از دیوارکوب و باکس های کاربردی

نکته مهمی که باید در نظر گرفته گردد کاربردی بودن هر آنچه که برای دکوراسیون استفاده می گردد است. برای بهتر شدن دکوراسیون آژانس هواپیمایی بهتر است از تابلوها و یا باکس هایی برای ارائه خدمات به مشتریان استفاده گردد.

تابلوها می توانند با جای گیری مناسب روی دیوارها زمان بندی پروازها و تورهای آژانس را در اختیار مسافران قرار دهند. برای این کار بهتر است خلاقیت به خرج داد و از اشکال متنوعی مانند پنچری هواپیما یا شکل کشورها و نقشه آنها استفاده کرد. حتی از بعضی از گل های مناسب آپارتمانی برای قرار دادن داخل فضای باکس دیواری می توانید بهره ببرید تا صمیمیت با مشتریان را نشان دهد.

توجه به رنگ ها برای جذابیت فضا

یکی از مهمترین گزینه ها برای دکوراسیون اماکن اداری مختلف به ویژه اماکنی که مراجعه کنندگان به عنوان مشتری به آنجا وارد می شوند؛ توجه به رنگ است. رنگ یکدست برای این نوع از فضاها بسیار نامناسب است و بهتر است از 3 یا 2 رنگ برای زمینه اصلی استفاده گردد. با این کار می توانید نواقص فضا را بپوشانید و توجه مشتریان را به سمتی که می خواهید، با استفاده از رنگ های تندتر، روی رنگ های ملایم جذب کنید.

انتخاب دیوارپوش و کف پوش مناسب برای دکوراسیون آژانس هواپیمایی

وقتی مشتریان وارد آژانس هواپیمایی می شوند، برجسته ترین گزینه ای که به چشم خواهد خورد، کف و دیوار ها در کنار تناسب برقرار شده با سایر ابزارهای به کار برده شده است. این موضوع بهتر است طوری انتخاب گردد که پاکسازی آن به راحتی ممکن باشد و علاوه بر آن با سایر المان های به کار برده شده همخوانی داشته باشد.

انتخاب رنگ های مات برای کفپوش با جنس پارکت یا سرامیک گزینه ای آرامش خش خواهد بود که در کنار آن می توانید از دیوارهایی با نورپردازی متنوع و جذاب فضای منحصر به فرد داشته باشید.

نکات پایانی

در این متن به 6 ایده کاربردی برای داشتن دکوراسیونی منحصر به فرد اشاره کردیم. دکوراسیون آژانس هواپیمایی بهتر است با دقت بالایی طراحی گردد تا بتواند مشتریان را جذب و نگه دارد. امروزه توجه به دکوراسیون داخلی اماکن تجاری برای آسایش مشتریان و درآمد بیشتر نکته بسیار مهمی است.

منبع: کوئیک سازه
انتشار: 11 خرداد 1399 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: visaro.ir شناسه مطلب: 927

به "دکوراسیون آژانس هواپیمایی منحصر به فرد با رعایت 6 نکته" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "دکوراسیون آژانس هواپیمایی منحصر به فرد با رعایت 6 نکته"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید