دیاب: لبنان شرایط سختی را تجربه می نماید، لبنانی ها آینده خود را با اراده مستحکم خواهند ساخت

به گزارش اخذ ویزا، نخست وزیر پیشبرد امور لبنان تاکید نمود که سیاستمداران باید از درد و رنج مردم آگاهی کافی داشته باشند چراکه قدرت تحمل مردم هم حدی دارد.

دیاب: لبنان شرایط سختی را تجربه می نماید، لبنانی ها آینده خود را با اراده مستحکم خواهند ساخت

به گزارش گروه بین الملل خبرنگاران به نقل از پایگاه خبری العهد، حسان دیاب نخست وزیر پیشبرد امور لبنان در سخنانی تاکید نمود که این کشور در حال حاضر شرایط سختی را تجربه می نماید مسائلی از قبیل کشمکش های طائفه ای و حزبی، فضا را به ضرر ملت لبنان تغییر می دهد.

وی اضافه کرد: سیاستمداران باید از درد و رنج مردم آگاهی کافی داشته باشند چراکه قدرت تحمل مردم هم حدی دارد. تمایل بانک مرکزی برای توقف حمایت های اقتصادی در حال حاضر غیرقابل قبول است. هرگونه تصمیمی از سوی بانک برای توقف این یاری ها به وقوع یک انفجار اجتماعی منجر خواهد شد که البته مسئولیت این امر نیز با همین سازمان خواهد بود.

جدیدترین خبرها و تحلیل های ایران و دنیا را در کانال تلگرامی خبرنگاران بخوانید

دیاب در ادامه بار دیگر بر عدم مقبولیت تصمیم حذف یارانه دارو، آرد و سوخت مردم لبنان توسط بانک مرکزی این کشور تاکید نمود.علاوه براین سپرده های مردم نیز باید به آن ها بازگردد این مسئولیتی است که دولت آینده لبنان باید به اهتمام ورزد.

نخست وزیر پیشبرد امور ادامه داد: دولت پس از انحلال در انجام مسئولیت هایش با بن بست روبرو نشد، امروز هم سعی بر این است تا با تشکیل یک دولت قدرتمند و کاردان کشور در مقابل مسائل و بحران ها فائق آید.

دیاب همچنین از تمام طرف های سیاسی لبنان خواست تا با طرح نجاتی که امانوئل ماکرون رئیس جمهور فرانسه مطرح نموده است مبادرت ورزیده و همکاری نمایند.

وی اضافه کرد: لبنانی ها آینده خود را با اراده مستحکم خود خواهند ساخت و با وحدت از کشورشان دفاع خواهند کرد.

منبع: خبرگزاری تسنیم
انتشار: 24 آبان 1399 بروزرسانی: 24 آبان 1399 گردآورنده: visaro.ir شناسه مطلب: 1259

به "دیاب: لبنان شرایط سختی را تجربه می نماید، لبنانی ها آینده خود را با اراده مستحکم خواهند ساخت" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "دیاب: لبنان شرایط سختی را تجربه می نماید، لبنانی ها آینده خود را با اراده مستحکم خواهند ساخت"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید