برطرف خستگی با سپک تاکرا و آقاوسط ، پرسپولیس بدون دروازه بان تمرین کرد

به گزارش اخذ ویزا، تمرین دوشنبه پرسپولیس بیشتر جنبه ریکاوری داشت تا به قول برانکو، بازیکنان خستگی تمرینات سنگین روزهای گذشته را از تن بیرون نمایند.

برطرف خستگی با سپک تاکرا و آقاوسط ، پرسپولیس بدون دروازه بان تمرین کرد

به گزارش خبرنگاران ، یکی از تفاوت های پرسپولیس با دیگر لیگ برتری ها را در محل تمرین این تیم می گردد دید. جایی که تیم برانکو با جوانان و امیدهایش نهایتا 15 بازیکن دارد و حتی نمی تواند یک فوتبال یازده به یازده را تمرین کند.

بدتر از آن وقتی است که بدانیم همین تیم امروز بدون دروازه بان تمرین کرد چرا که بیرانوند و درویش وند در اردوی تیم ملی و تیم امید حضور دارند و رادوشوویچ هم همان اول تمرین از برانکو مرخصی گرفت و رفت. آقای سرمربی هم مجبور شد برنامه های تمرینی تیم را تغییر بدهد و هر جا لازم بود، ایگور پانادیچ را بجای شاگردان غایبش می فرستاد توی دروازه.

البته تمرینی که پرسپولیسی ها صبح دوشنبه انجام دادند، بیشتر جنبه ریکاوری داشت و به سنگینی تمرینات روزهای گذشته نبود. بعد از مصاحبه با یک دوربین مستندساز که برنامه اش قرار است پیش از بازی برگشت با السد پخش گردد، پرسپولیسی ها راهی سالن شدند و بعد از 15 دقیقه بدنسازی به زمین برگشتند. کار با توپ را پنج به دو شروع کردند و در ادامه به کرنر زدن روی آوردند.

سپس برانکو بازیکنان را به دو گروه تقسیم کرد تا آقاوسط و پاسکاری تک ضرب انجام بدهند. ارسال از کناره ها و شوتزنی بخش بعدی بود که به سپک تاکرا ختم شد چرا که آقای سرمربی می خواست شاگردانش خستگی تمرینات سنگین روزهای قبل را از تن بیرون نمایند. البته عالیشاه در بازی سپک تاکرا تیم را همراهی نکرد و در عوض به دویدن و تمرینات استقامتی مشغول شد.

ماهینی اما از همان ابتدا زیر نظر پزشکان تمرین اختصاصی انجام می داد و ربیع خواه هم به دلیل کسالتی که داشت، غایب بود. نکته جالب اینکه در این تمرین تعداد طرفداران از بازیکنان بیشتر بود و نزدیک به 30 طرفدار به تماشای تمرین تیم محبوب شان نشستند.

2 - 270

منبع: ایران ورزشی
انتشار: 29 بهمن 1397 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: visaro.ir شناسه مطلب: 73

به "برطرف خستگی با سپک تاکرا و آقاوسط ، پرسپولیس بدون دروازه بان تمرین کرد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "برطرف خستگی با سپک تاکرا و آقاوسط ، پرسپولیس بدون دروازه بان تمرین کرد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید