فرایند سفرهای تجاری در سال 2016

به گزارش اخذ ویزا، بر اساس نتایج تحقیق فرایند سفرهای کاری در 2016 که به وسیله Travel Leader Group انجام شد، در مقایسه با سال قبل مشتریان بیشتری برای اهداف کاری سفر خواهند کرد. یافته های تحقیقات نشان می دهد که تاخیر در پروازها مهم ترین نگرانی این دسته از مسافران می باشد. بعلاوه شرکت های هواپیمایی با افزایش تقاضا درباره دسترسی به WiFi در هنگام پرواز روبرو هستند. این تحقیق در بازه زمانی 1 نوامبر تا 1 دسامبر سال 2015 اجرا شده است.

فرایند سفرهای تجاری در سال 2016

نگرانی های مسافران کاری

وقتی از آنها پرسیده شد که: 4 نگرانی اصلی مسافران شما چیست؟ شرکت کنندگان نظرات خود را به این صورت اعلام کردند:

با توجه به نگرانی به خاطر تاخیر در پرواز و ظرفیت محدود، به طور طبیعی هر آژانسی می داند که دسترسی به یک آژانس با سابقه برای مسافران کاری در سال نو کاملا لازم است. وقتی از آنها پرسیده شد که مهمترین یا با ارزش ترین سرویسی که یک مشتری یا مسافر کاری احتیاج دارد چیست؟ 3مورد زیر به ترتیب اولویت تعیین شدند:

هزینه های فرعی برای مسافران کاری

از متخصصین پرسیده شد که: هزینه های فرعی متداولی که از مشتریان خود می گیرید، کدامند؟ آژانسها باید چند جواب را انتخاب می کردند. 10 پاسخ اصلی به ترتیب زیر می باشد:

1. هزینه تغییر پرواز: 4/77%

2. هزینه فرودگاه برای بار: 55%

3. هزینه های مربوط به تغییر جایگاه یا اختصاص جایگاه خاص به مسافران : 6/52%

4. هزینه هتل برای استفاده از اینترنت: 5/%18

5. هزینه استفاده از منطقه تفریحی هتل: 8/11%

6. هزینه هتل برای پارکینگ: 1/10%

7. هزینه کرایه اتومبیل: 9%

8. هزینه هواپیمایی برای اینترنت: 8/6%

9. هزینه هواپیمایی برای غذا: 5/4%

10. هزینه هتل برای Check in یا Check out در صبح زود: 4%

eturbonews.com

منبع: الی گشت
انتشار: 5 اردیبهشت 1401 بروزرسانی: 5 اردیبهشت 1401 گردآورنده: visaro.ir شناسه مطلب: 2210

به "فرایند سفرهای تجاری در سال 2016" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "فرایند سفرهای تجاری در سال 2016"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید