سوییس و جاذبه های طبیعی سحرانگیزش

به گزارش اخذ ویزا، به راستی سوییس سرزمین شگفتی ها و زیبایی هاست.

فرهنگ های متعددی که بر این سرزمین حاکم است جاذبه های گردشگری فراوانی را به آن هدیه داده است. شرایط آب و هوایی و چشم انداز ها طبیعی از یک سو و آثار تاریخی، هنری و معماری از سوی دیگر دهان توریست های این منطقه را از حیرت باز می گذارد. شما هم اگر قرار است روزی به این سرزمین سفر کنید بهتر است از جاذبه ها و مکان های دیدنی این سرزمین آگاه باشید. پس با خبرنگاران همراه باشید.

سوییس و جاذبه های طبیعی سحرانگیزش

اپنزل (Appenzell)

در این منطقه، فرهنگ سنتی سوئیس هنوز زنده است. مساحت آن تنها 66 مایل است اما چنان فرهنگی غنی بر آن حاکم است که در کشورهای دیگر آن را نمی یابید. این ناحیه محصور در کوهستان های اطراف می باشد و دهکده های خوش منظره روی تپه ها چون نقطه هایی به چشم می خورند. موسیقی بومی و پایکوبی سنتی هنوز در این منطقه رواج دارد. یادتان باشد حتماً از پنیر اپنزلر که یکی از خوشمزه ترین پنیرهای دنیاست، بچشید!

شهر قدیمی برن (Bern Old Town)

سوییس شهرهای زیبای زیادی در خود دارد اما ولی خیابان ها و کوچه های قرون وسطایی شهر قدیم برن، عنوان میراث جهانی یونسکو را بدست آورده است. در این شهر قدیمی زمان به ملایمت و آهستگی سپری می شود. درواقع بومی ها هیچ عجله ای برای کارهایشان ندارند. در این شهر در میان تپه ها و یخرود Aare ، شما شاهد آبنماهای جادویی، کوچه های سنگفرش شده، راهروهای سرپوشیده و معماری سنتی خواهید بود.

ونگن (Wengen)

ونگن نمونه کاملی از یک دهکده آلپی است. در شیب های دره لوتربرونن، کلبه هایی چوبی و سنتی به چشم می خورند. در این دهکده هیچ خودرویی وجود ندارد و با انواع و اقسام هتل هایی که در آن ساخته شده است، تقریباً یک گردشگاه به شمار میرود. زمستان ارتفاعات بالا و منظره ها دل انگیز آن در فصل زمستان، جمعیت زیادی از اسکی بازان را به خود جذب می کند. در این وقت سال آنقدر اسکی باز به این دهکده می آید که جمعیتش ده برابر می شود.

دریاچه اوسکینِن (Lake Oeschinen)

آب این دریاچه بکر از یخ های آب شده کوه های اطراف تامین می شود. منطقه ای زیبا و آرام که طبیعت دوستان می توانند در آن به شنا، کوه نوردی و قایقرانی بپردازند. محیط اطراف این دریاچه به گل های ارکیده، کوشاد، گل یخ و گوسفندان و گاوهای در حال چرا معروف است.

اینترلاکن (Interlaken)

شهری است که بین دو دریاچه آلپی واقع شده است. خود این شهر چندان حرفی برای گردشگران ندارد اما محیط پیرامون آن بسیار زیباست و ارزش بازدید را دارد. اینترلاکن در کوهپایه های زیباترین کوه های رشته کوه آلپ واقع شده است. منظره ها آن حیرت آور بوده و کوه های اطراف پر از آبشار، دریاچه های یخی و مراتع سرسبز و انبوه آلپی می باشد.

برینز (Brienz)

برینز یک دهکده سنتی واقع در میان کوه های سر به فلک کشیده است که درست در ساحل دریاچه نیلگون برینز واقع شده است. به اینترلاکن نزدیک است و جای خوبی برای بازدید است. برای تجربه کمی رمانس به برونگاس (Brunngasse) که زمانی زیباترین خیابان اروپا بود، سری بزنید. بیشتر خانه های این منطقه چوبی بوده و قدمت شان به قرن هجدهم می رسد.

منبع: الی گشت
انتشار: 18 اسفند 1400 بروزرسانی: 18 اسفند 1400 گردآورنده: visaro.ir شناسه مطلب: 2171

به "سوییس و جاذبه های طبیعی سحرانگیزش" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "سوییس و جاذبه های طبیعی سحرانگیزش"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید