شکست تحقیرآمیز بایرن مونیخ مقابل سیتی

به گزارش اخذ ویزا، تیم فوتبال منچسترسیتی پیروز شد با نتیجه 3 بر صفر بایرن مونیخ را مغلوب کند.

شکست تحقیرآمیز بایرن مونیخ مقابل سیتی

به گزارش ایرنا، ملاقات تیم های منچسترسیتی و بایرن مونیخ در چارچوب مرحله رفت یک چهارم نهایی لیگ قهرمانان اروپا از ساعت 22:30 دقیقه سه شنبه شب در استادیوم اتحاد با قضاوت خسوس خیل برگزار گردید که در نهایت این ملاقات با فزونی 3 بر صفر منچسترسیتی به پایان رسید.

تیم منچسترسیتی این روزها در برترین شرایط ممکن به سر می برد و شکست ناپذیری در 10 مسابقه اخیر تمام رقابت ها باعث شده بود آن ها دست بالاتر را نسبت به رقیب داشته باشند. این در حالی است که بایرن بعد از تغییراتی که بر روی نیمکت خود داشت، شرایط پرفراز و نشیبی را تجربه می کرد.

فودن تنها غایب سیتیزن ها در این ملاقات بود و در مقابل نویر، هرناندز و چوپو موتینگ به علت مصدومیت در فهرست بایرن برای این ملاقات حضور نداشتند.

شاگردان گواردیولا بازی را بهتر شروع کردند. در دقیقه 14 تعلل سومر در دفع توپ نزدیک بود کار دست بایرن دهد و هالند تنها چند قدم تا باز کردن دروازه کم آورد.

پایان فشار منچسترسیی در دقیقه 27 جواب داد. شوت زیبا و استثنایی رودری روی پاس برناردو سیلوا به کنج دروازه بایرن رفت و یان سومر با وجود کوشش از لمس توپ رودری عاجز ماند تا گل اول منچسترسیتی به ثمر برسد.

در دقیقه 33 سیو دیدنی سومر با پا مانع از گلزنی گوندوغان شد و بایرن را در بازی نگه داشت. بعد از گل سیتی بایرن توپ و میدان را در دست گرفت و در دقیقه 45 اولین موقعیت جدی این تیم روی شوت پر قدرت سانه از کنار دروازه سیتی به بیرون رفت و نیمه اول با فزونی یک بر صفر منچسترسیتی به پایان رسید.

دقایق ابتدایی نیمه دوم با طوفان حملات دو تیم و 4 ضربه در چارچوب همراه بود که هیچ گلی به ثمر نرسید. جدی ترین موقعیت در دقیقه 48 برای بایرن بود که سیو دیدنی ادرسون در موقعیت تک به تک مانع از گلزنی لروی سانه شد.

در دقیقه 70 اشتباه اوپامکانو باعث شد توپ به هالند برسد و پاس دقیق این بازیکن با ضربه سر برناردو سیلوا به دومین گل شاگردان گواردیولا تبدیل شد.

طوفان سیتیزن ها ادامه داشت، این بار نوبت به بچه غول نروژی رسید تا در دقیقه 77 روی پاس جان استونز گل سوم منچستر سیتی را به ثمر برساند تا کار برای جبران بایرن در بازی برگشت بسیار سخت گردد.

بایرن در ادامه ملاقات خوش شانس بود که گل های بیشتری دریافت نکرد و در نهایت این ملاقات با فزونی 3 بر صفر منچسترسیتی به پایان رسید.

ترکیب منچسترسیتی:

ادرسون، جان استونز، مانوئل آکانجی، دیاز، ناتان آکه، رودریگو، کیوین دی بروینه، ایلکای گوندوغان، برناردو سیلوا، جک گریلیش و ارلینگ هالند

سرمربی: پپ گواردیولا

سلاخی غول آلمان در استادیوم اتحاد؛ سیتی نیمی از راه صعود را طی کرد

ترکیب بایرن مونیخ:

سومر، اوپامکانو، دی لیخت، پاوارد، کیمیش، گنبری، گورتزگا، سانه، کومان، دیویس و موسیالا

سرمربی: توماس توخل

منبع: فرارو
انتشار: 23 فروردین 1402 بروزرسانی: 23 فروردین 1402 گردآورنده: visaro.ir شناسه مطلب: 2418

به "شکست تحقیرآمیز بایرن مونیخ مقابل سیتی" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "شکست تحقیرآمیز بایرن مونیخ مقابل سیتی"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید