ضرغامی: در گردنه های آخر برای رسیدن به قله قرار داریم

به گزارش اخذ ویزا، عضو شورای عالی انقلاب فرهنگی گفت: ما در گردنه های آخر برای رسیدن به قله قرار داریم و با پشتیبانی شما مردم از این گردنه های آخر نیز عبور و به قله می رسیم.

ضرغامی: در گردنه های آخر برای رسیدن به قله قرار داریم

به گزارش خبرنگاران، عزت الله ضرغامی در جمع راهپیمایان 22 بهمن در سمنان، حضور مردم در حمایت از انقلاب و نظام را نوعی جهاد خواند و اظهار کرد: حضور شما در راهپیمایی ها و پشتیبانی از انقلاب اسلامی بزرگترین مبارزه و جهاد در راه خدا است.

وی با بیان اینکه گله بعضی از مردم سبب نمی گردد که از نظام حمایت ننمایند ادامه داد: مردم از آنجا که نظام را از آن خود می دانند با وجود بعضی گله ها همیشه از نظام حمایت می نمایند به طوری که بسیاری از همان ها که به بعضی مسائل اعتراض داشتند امروز در صفوف شما مردم در حمایت از نظام حضور دارند.

رئیس پیشین سازمان صداوسیما با تجلیل از حضور مردم سمنان در راهپیمایی 22 بهمن گفت: سمنان و مردم این استان همیشه در انقلاب و دفاع از آن پیشگام بودند.

وی حضور حماسی مردم در 22 بهمن و در آستانه چهل سالگی انقلاب را نشانه دلبستگی مردم به نظام دانست و اضافه نمود: این همه شور و اشتیاق در حمایت از نظام آن هم در شرایطی که دشمنان در این 40 سال، همه توان خود را به کار گرفتند که مردم را از نظام جدا نمایند تحسین برانگیز است.

ضرغامی با بیان اینکه انقلاب اسلامی در این 40 سال حوادث زیادی از سرگذرانده ادامه داد: انقلاب اسلامی حوادثی به خود دیده که گاه یکی از آنها می توانست سرنوشت هر انقلابی را به شکست بی انجامد اما پشتیبانی مردمی و اتکال به خداوند سبب شد که این انقلاب در مقابل همه دنیای استکبار بایستد.

ادامه دارد…

منبع: خبرگزاری ایسنا
انتشار: 21 خرداد 1398 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: visaro.ir شناسه مطلب: 150

به "ضرغامی: در گردنه های آخر برای رسیدن به قله قرار داریم" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "ضرغامی: در گردنه های آخر برای رسیدن به قله قرار داریم"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید