عراق، تشریح چرایی اتخاذ تدابیر امنیتی ویژه در بغداد

به گزارش اخذ ویزا، سخنگوی فرماندهی عملیات مشترک عراق به تشریح دلایل تدابیر شدید امنیتی در پایتخت این کشور پرداخت.

عراق، تشریح چرایی اتخاذ تدابیر امنیتی ویژه در بغداد

به گزارش گروه بین الملل خبرنگاران به نقل از پایگاه خبری عراقی شفق نیوز، تحسین الخفاجی سخنگوی فرماندهی عملیات مشترک عراق امروز بیان نمود: تدابیر امنیتی ویژه در بغداد، اقدامی احتیاطی به ویژه با توجه آغاز سال نو میلادی در سایه چالش تروریسم و سلاح غیرقانونی و کروناست و این اقدامات طبیعی است.

جدیدترین خبرها و تحلیل های ایران و جهان را در کانال تلگرامی خبرنگاران بخوانید. (کلیک کنید)

جدیدترین خبرها و تحلیل های ایران و جهان را در کانال اینستاگرامی خبرنگاران بخوانید. (کلیک کنید)

وی افزود: خطر امنیتی بغداد را تهدید نمی کند و استقرار نیروهای امنیتی به مثابه پیامی به کسانی که بغداد را غیرامن می دانند، است. توان نیروهای امنیتی ثابت کرده که بغداد امن است.

الخفاجی تاکید کرد: فرماندهی عملیات مشترک اطلاعاتی دارد که تروریست ها به دنبال تحرکاتی هستند، اما آنها نمی توانند کاری از پیش ببرند. فرماندهی عملیات مشترک در راستای استقرار نیروها و افزایش آنها در مناطقی خاص که برای حملات موشکی استفاده می شود، مستقر شده اند. رصد اطلاعاتی و نظارت هوایی و برجهای دیده بانی به همراه به کارگیری تجهیزات پیشرفته بخشی از اقدامات برای امنیت پایتخت عراق است.

از سوی دیگر فرماندهی عملیات بغداد هدف از استقرار نیروها را حمایت شهروندان و اهداف حیاتی و همه کسانی که مراسم جشن سال نو برگزار می کنند، دانست و با صدور بیانیه ای بیان نمود: نیروهای عملیات بغداد طبق دستور فرمانده کل نیروهای مسلح عراق و اساس طرح های قبلی مستقر شده اند. مسئولیت ها تعیین و این در کمال نظم به شکل مثبت بر شهروندان جریان دارد تا مراسم سال نو برگزار و امنیت برقرار شود.

منبع: خبرگزاری تسنیم
انتشار: 18 بهمن 1399 بروزرسانی: 18 بهمن 1399 گردآورنده: visaro.ir شناسه مطلب: 1446

به "عراق، تشریح چرایی اتخاذ تدابیر امنیتی ویژه در بغداد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "عراق، تشریح چرایی اتخاذ تدابیر امنیتی ویژه در بغداد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید