مشاور ترامپ هم از کاخ سفید می رود

به گزارش اخذ ویزا، ایرنا نوشت: اِمِت فلود(Emmet Flood) مشاور و عضو تیم حقوقی دونالد ترامپ که بمنظور یاری به او برای مدیریت تحقیقات مربوط به پرونده دخالت روسیه در انتخابات سال 2016 به کاخ سفید دعوت شده بود، ماه ژوئن این اقامتگاه رسمی رئیس جمهوری آمریکا را ترک می نماید.

مشاور ترامپ هم از کاخ سفید می رود

به گزارش امروز (یکشنبه) خبرگزاری رویترز، ترامپ روز گذشته (شنبه) در توئیتی خروج این عضو تیم حقوقی اش را از کاخ سفید اظهار داشت و نوشت: فلود با اتمام تحقیقات مربوط به دخالت روسیه به ریاست رابرت مولر از کاخ سفید خارج می گردد.

ترامپ اضافه نمود: امت فلود که برای یاری به من در مورد تحقیقات رابرت مولر به کاخ سفید آمریکا آمده بود 14 ژوئن (24 خرداد) ما را ترک می نماید.

رییس جمهوری آمریکا در ادامه توئیت خود تحقیقات رابرت مولر را بی نتیجه دانسته و نوشته است: نه نتیجه گیری و نه مانع تراشی (در روند اجرای عدالت)! پرونده بسته شد! اِمِت دوست من است و از کار بزرگی که انجام داده قدردانی می کنم.

رویترز اضافه نمود: با تغییر برنامه های ترامپ از نحوه مدیریت تحقیقات رابرت مولر به تحقیقات به رهبری دموکرات ها در کنگره آمریکا، رئیس جمهوری آمریکا تغییر ساختار تیم حقوقی اش را شروع نموده است.

رابرت مولر بازرس ویژه پرونده دخالت روسیه در انتخابات ریاست جمهوری 2016، در گزارش خود نتیجه گرفت که روسیه بارها در انتخابات سال 2016 آمریکا دخالت نموده و اعضای ستاد انتخاباتی ترامپ بارها با مقام های روس در ارتباط بوده اند اما وی به این نتیجه نرسیده که توطئه ای برای راهیابی ترامپ به کاخ سفید در کار بوده است.

در گزارش رابرت مولر همچنین از اشاره به نقش ترامپ در کارشکنی در روند اجرای عدالت خودداری شده، هرچند که مواردی را تشریح می نماید که به موجب آن ترامپ کوشش نموده مولر را اخراج کند یا مانع روندتحقیقات گردد.

310311

منبع: خبرآنلاین
انتشار: 7 مرداد 1398 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: visaro.ir شناسه مطلب: 223

به "مشاور ترامپ هم از کاخ سفید می رود" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "مشاور ترامپ هم از کاخ سفید می رود"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید