معترضان لبنانی مقابل منازل سیاسیون آشغال ریختند

به گزارش اخذ ویزا، معترضان لبنانی برای اعلام مخالفت خود با چهره های سیاسی حاکم، کیسه های زباله را به درب منازل آنها در طرابلس پرتاب کردند و در ادامه در حالیکه ارتش قصد متفرق کردن آنها را داشت، درگیری هایی با معترضان پیدا کرد.

معترضان لبنانی مقابل منازل سیاسیون آشغال ریختند

از انجمن های سایه دیدن فرمایید و کلی مقاله و خبر جالب مطالعه نمایید.

به نوشته روزنامه فرامنطقه ای القدس العربی، نزدیک به 30 معترض لبنانی راهپیمایی در طرابلس به راه انداخته و خود را به مقابل منازل اشرف ریفی، وزیر سابق دادگستری، واقع در مجاورت منازل محمد کباره، از حزب المستقبل و فیصل کرامی، رئیس جریان الکرامة رسانده و در آنجا آشغال ریختند.

معترضان به محض رسیدن به منزل کرامی، ده ها کیسه زباله را در مقابل درب این خانه رها کردند که در ادامه محافظان کرامی کیسه ها را به سمت معترضان پرتاب کردند و دو طرف با یکدیگر درگیر شدند.

در این درگیری پنج تن از معترضان به شکل جزئی و بعضی تا حدی زخمی شدند و در ادامه نیروهای ارتش لبنان با پرتاب گاز اشک آور برای متفرق کردن دو طرف وارد عمل شدند.

در آستانه ناکامی دیگری در تشکیل کابینه لبنان، معترضان در این کشور برای پنجاه و چهارمین روز از اعتراضات بعضی مسیرها را بستند، همزمان اعتصاب جزئی نیز در مدارس این کشور گزارش شد.

روز یکشنبه تنها چند ساعت پس از اعلام انصراف سمیر الخطیب از نامزدی پست نخست وزیری لبنان، ریاست جمهوری این کشور تصمیم گرفت رایزنی های پارلمانی برای معین نخست وزیر مکلف را به 16 دسامبر (25 آذر) موکول کند.،ایسنا

بیشتر بخوانید،شانس حریری برای نخست وزیری لبنان بیش از هرکس دیگری است

منبع: ایران آنلاین
انتشار: 5 بهمن 1398 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: visaro.ir شناسه مطلب: 645

به "معترضان لبنانی مقابل منازل سیاسیون آشغال ریختند" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "معترضان لبنانی مقابل منازل سیاسیون آشغال ریختند"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید