میهایلوویچ میهمان تمرینات تیم ملی فوتبال ایتالیا

به گزارش اخذ ویزا، سرمربی تیم فوتبال بولونیا که این روزها با بیماری سرطان دست و پنجه نرم می نماید در تمرینات تیم ملی ایتالیا حضور یافت و مورد استقبال روبرتو مانچینی نهاده شد.

میهایلوویچ میهمان تمرینات تیم ملی فوتبال ایتالیا

برای دیدن شاهکارهای تاریخ اروپا با تور ایتالیا همراه شوید.

به گزارش خبرنگاران، سینیشا میهایلوویچ امروز (شنبه) در محل تمرینات تیم ملی ایتالیا حضور پیدا کرد تا به بازیکنان این تیم برای مصاف امشب شان با تیم ملی یونان در مرحله انتخابی یورو 2020 روحیه بدهد. او مورد استقبال روبرتو مانچینی، سرمربی آتزوری نهاده شد و یک پیراهن جدید تیم ملی ایتالیا (پیراهنی که آتزوری امشب قرار است مقابل یونان با آن به میدان برود) با نام خودش را دریافت کرد.

میهایلوویچ که راهنمایی تیم فوتبال بولونیا را برعهده دارد، مدتی است که با بیماری سرطان خون دست و پنجه نرم می نماید و به تازگی دومین دوره شیمی درمانی اش را هم به سرانجام رساند.

او به سبب این بیماری، نتوانسته از کنار زمین بولونیا را راهنمایی کند اگرچه پس از اولین دوره شیمی درمانی اش برای یک بازی بازیکنانش را راهنمایی کرد.

تیم ملی ایتالیا امشب از ساعت 22:15 به وقت تهران میزبان یونان خواهد بود و با پیروزی جواز صعود به یورو 2020 را کسب خواهد نمود. تیم ملی یونان هم با کسب هر نتیجه ای جز پیروزی از صعود به عنوان تیم دوم گروه J باز خواهد داشت.

منبع: خبرگزاری تسنیم
انتشار: 25 مهر 1398 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: visaro.ir شناسه مطلب: 392

به "میهایلوویچ میهمان تمرینات تیم ملی فوتبال ایتالیا" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "میهایلوویچ میهمان تمرینات تیم ملی فوتبال ایتالیا"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید