نشست کمیسیون مشترک ایران و هند به تعویق افتاد

به گزارش اخذ ویزا، خبرنگاران : منابع هندی اعلام کردند نشست کمیسیون مشترک ایران و هند که قرار بود در روزهای 29 و30 آبان در تهران برگزار گردد به زمان دیگری موکول شده است.

نشست کمیسیون مشترک ایران و هند به تعویق افتاد

برای دیدن تاج محل و مجسمه های بودا، تور هند ما را تجربه کنید.

به گزارش خبرنگاران به نقل از پی تی آی، نشست کمیسیون مشترک ایران و هند که قرار بود در رزوهای 19 و 20 نوامبر (29 و30 آبان) در تهران برگزار گردد به زمان دیگری موکول شده است.

یک منبع مطلع هندی در این زمینه گفت: هفدهمین نشست کمیسیون مشترک ایران و هند به دلیل برگزاری جلسات مجلس به تعویق افتاده است و ما در در حال فعالیت برای مشخص زمان جدید تشکیل این نشست هستیم.

مجلس هند در هر سال سه دوره جلسات ویژه تشکیل می دهد که یکی از این دوره ها موسوم به جلسات زمستانی است که طی 20 تا 34 روز در ماه های نوامبر و دسامبر برگزار می گردد.

ایران و هند به طور منظم و در قالب کمیسیون مشترک ایران و هند به مذاکره در خصوص روابط دوجانبه و همکاری های مالی می پردازند. وزرای خارجه دو کشور ریاست این کمیسیون را برعهده دارند. شانزدهمین نشست این کمیسیون در سال 2010 برگزار گردید که طی آن شش یادداشت تفاهم بین دوکشور از جمله در زمینه حمل و نقل هوایی و استراداد مجرمین به امضا رسید.

منبع: تسنیم
انتشار: 12 آذر 1398 بروزرسانی: 18 مهر 1399 گردآورنده: visaro.ir شناسه مطلب: 519

به "نشست کمیسیون مشترک ایران و هند به تعویق افتاد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "نشست کمیسیون مشترک ایران و هند به تعویق افتاد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید