نمایشگاه سفال و سرامیک تعدادی از دانشجویان دانشگاه الزهرا در سازمان میراث فرهنگی برگزار گردید

به گزارش اخذ ویزا، مجموعه ای از آثار سفال و سرامیک تعدادی از دانشجویان دانشگاه الزهرا در سازمان میراث فرهنگی، صنایع دستی وگردشگری برگزار گردید.

نمایشگاه سفال و سرامیک تعدادی از دانشجویان دانشگاه الزهرا در سازمان میراث فرهنگی برگزار گردید

به گزارش خبرنگار خبرنگاران، این نمایشگاه با هدف معرفی آثار نفیس دانشجویان در رشته سفال و سرامیک در طول هفته جاری در محل ساختمان مرکزی سازمان میراث فرهنگی برگزار گردید.

در این نمایشگاه، آثار تعدادی از دانشجویان دانشگاه الزهرا به سرپرستی سارا ولی زاده برای علاقه مندان به این صنایع دستی و هنرهای سنتی در ساختمان مرکزی سازمان میراث فرهنگی برای علاقه مندان به نمایش درآمد.

این نمایشگاه با استقبال بسیار خوبی از سوی علاقه مندان روبه رو شد.

بر اساس برنامه ریزی های اجرا شده، با هدف معرفی آثار هنرمندان صنایع دستی و حمایت از آن ها، هر هفته نمایشگاهی از آثار هنری هنرمندان صنایع دستی در رشته های مختلف در ساختمان مرکزی سازمان میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری برگزار می گردد.

علاقه مندان برای بازدید از این نمایشگاه ها در طول هفته (شنبه تا چهارشنبه) از ساعت 9 الی 16 می توانند به محل سازمان میراث فرهنگی به آدرس خیابان آزادی، تقاطع بزرگراه یادگار امام مراجعه نمایند.

منبع: میراث آریا
انتشار: 1 مهر 1398 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: visaro.ir شناسه مطلب: 297

به "نمایشگاه سفال و سرامیک تعدادی از دانشجویان دانشگاه الزهرا در سازمان میراث فرهنگی برگزار گردید" امتیاز دهید

1 کاربر به "نمایشگاه سفال و سرامیک تعدادی از دانشجویان دانشگاه الزهرا در سازمان میراث فرهنگی برگزار گردید" امتیاز داده است | 5 از 5
امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "نمایشگاه سفال و سرامیک تعدادی از دانشجویان دانشگاه الزهرا در سازمان میراث فرهنگی برگزار گردید"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید