همه توربین&zwnjهای نیروگاهی در کشور قابل ساخت است

به گزارش اخذ ویزا، خبرگزاری خبرنگاران- مدیرعامل گروه مپنا گفت: همه توربین های نیروگاهی در کشور قابل ساخت و گروه مپنا در قله فتوحات صنعت نیروگاهی است.

همه توربین&zwnjهای نیروگاهی در کشور قابل ساخت است

با ما همراه باشید و درباره وبلاگ ساعت اینترنتی بیشتر بدانید.

به گزارش خبرگزاری خبرنگاران، عباس علی آبادی در مراسم امضای قرارداد احداث نیروگاه سیکل ترکیبی اندیمشک گفت: امروز تمامی کلاس های توربین های نیروگاهی در کشور ما قابل ساخت است.

وی با اشاره به بهره برداری از ژنراتور 250 مگاولت آمپر جدید گروه مپنا گفت: این ماشین به تنهایی یک دستاورد در مقیاس جهانی است که با راندمان 98.7 درصد فراوری شده است و همتا ندارد.

علی آبادی؛ برق را زیرساخت و مقدمه توسعه دانست و گفت: تا به امروز فعالیت های گسترده ای در زمینه احداث نیروگاه های برق انجام شده و امروز کشور ما در مقیاس جهانی در موقعیت بسیار مناسبی قرار گرفته است، البته ضروری است که صنایع برقی توسعه یابد و تبدیل برق به کالا یا POWER2X و برقی سازی از این جمله است که در دنیای توسعه یافته نیز دنبال می گردد.

مدیرعامل گروه مپنا اضافه نمود: کشور ما نیز می تواند این راهبرد صحیح را دنبال نماید و می توانیم کالا هایی را فراوری کنیم که در حوزه رقابت جهانی حضور موفقی داشته باشد.

وی اضافه نمود: علاوه بر فراوری برق به وسیله منابع تجدیدناپذیر، این امکان و توانایی را داریم که با منابع تجدیدپذیر نیز راندمان بسیار بالا فراوری کنیم.

مدیرعامل گروه مپنا توضیح داد: امروز فراوریات مپنا به بسیاری از کشور های منطقه و همسایه صادر می گردد و چه خوب است که احتیاج های بیشتری از داخل از این گروه دانش بنیان تامین گردد.

علی آبادی با اشاره به قرارداد نیروگاه اندیمشک توضیح داد: اتفاق مهم آن است که با کوشش های انجام شده کیفیت و راندمان ماشین قابل نصب در نیروگاه اندیمشک افزایش می یابد، به گونه ای که می توانیم تا 192 مگاوات برق از آن فراوری کنیم و از نظر مصرف سوخت نیز توان مصرف تنوعی از سوخت ها را خواهیم داشت.

وی در خاتمه گفت: این موارد نشانه ظرفیت عظیم مپنا و کشور است و می تواند نوید روز های بهتری را بدهد.

منبع: خبرگزاری آریا
انتشار: 27 دی 1399 بروزرسانی: 27 دی 1399 گردآورنده: visaro.ir شناسه مطلب: 1379

به "همه توربین&zwnjهای نیروگاهی در کشور قابل ساخت است" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "همه توربین&zwnjهای نیروگاهی در کشور قابل ساخت است"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید