هواپیماهای انگلیسی بازهم به آسمان پاکستان بازگشتند

به گزارش اخذ ویزا، شرکت بریتش ایرویز که پس از جنجال مدارک جعلی خلبانان پاکستانی از حرکت به مقصد شهرهای مختلف کشور پاکستان امتناع نموده بود، سرویس دهی خود را از مجددا شروع کرد.

هواپیماهای انگلیسی بازهم به آسمان پاکستان بازگشتند

به گزارش دفتر منطقه ای خبرنگاران به نقل از ای.آر.وای نیوز، پروازهای شرکت هوایپمایی بریتیش ایرویز بازهم به آسمان کشور پاکستان بازگشتند.

گزارش ها حاکی است این شرکت انگلیسی با انتها دادن به ممنوعیت پرواز به شهرهای مختلف کشور پاکستان هر هفته سه پرواز روانه پاکستان می نماید.

طبق اعلام سفارت انگلیس در پاکستان تمام مسافران باید از ماسک استفاده نموده و قوانین بهداشتی و فاصله گذاری اجتماعی را رعایت نمایند.

این سفارت خانه تاکید نمود: شروع مجدد پروازهای شرکت هواپیمایی بریتیش ایرویز نشان دهند دوستی و ارتباط خوب دو کشور است.

دولت اسلام آباد نیز ضمن استقبال از این تصمیم انگلیس بیان کرد: مدارک تمام خلبانان پاکستانی آنالیز شده و افرادی که دارای مدرک غیر قانونی بودند نیز از کار برکنار شده اند.

لازم به ذکر است پس از سقوط یک فروند هواپیمای مسافربری ایرباس 320 شرکت هواپیمایی ملی پاکستان و معین شدن اشتباه انسانی در این سقوط مرگبار غلام سرور وزیر هوانوردی پاکستان بیان کرد: مدارک 292 خلبان پاکستانی مشکوک است و این امکان وجود دارد که آنها به وسیله صحیح و قانونی مجوزهای خودر ا نگرفته باشند.

سخنان غلام سرور تبعات بسیاری به همراه داشت و ده ها کشور دنیا ورود هواپیماهای پاکستانی را تا زمان معین شدن اصالت مدارکشان ممنوع بیان کردند.

انگلیس، اتحادیه اروپا، آمریکا و... از جمله این کشورها بودند ولی اینک انگلیس با قبول اصالت مدارک خلبانان پاکستان در کوشش است تا پروازهای خود را مجددا شروع کند.

.

منبع: خبرگزاری تسنیم
انتشار: 31 شهریور 1399 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: visaro.ir شناسه مطلب: 1148

به "هواپیماهای انگلیسی بازهم به آسمان پاکستان بازگشتند" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "هواپیماهای انگلیسی بازهم به آسمان پاکستان بازگشتند"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید