واکسن چینی کرونا تا یک ماه آینده آزمایش می گردد

به گزارش اخذ ویزا، به گزارش خبرنگاران به نقل از سی جی تی ان، این پیشرفت های تدریجی در زمینه ابداع واکسن کرونا حاصل آنالیز دقیق مولکول های mRNA ویروس کرونا است و در نتیجه آن آزمایش های بالینی برای آنالیز کارآیی واکسن ابداع شده از اواسط آوریل یعنی حدود یک ماه دیگر شروع می گردد.

واکسن چینی کرونا تا یک ماه آینده آزمایش می گردد

با ما همراه باشید و با تور چین ارزان از شگفت انگیزترین کشور دنیا دیدن کنید بر روی دیوار چین سلفی بگیرید، از قصر ممنوعه دیدن کنید و در خیابان شانگهای پیشرفته ترین آسیا قدم بزنید.

فراوری واکسن یادشده با همکاری یک شرکت داروسازی در شانگهای موسوم به استیرنا تراپیوتیکس اجرا شده که داروهای خود را معمولاً با آنالیز آر ان ای ویروس های بیماری زا فراوری می نماید.

البته یک شرکت فناوری دیگر در شانگهای هم در حال برنامه ریزی برای فراوری واکسن وی ال پی کروناست. واکسن های وی ال پی با استفاده از ذرات خود ویروس ها و با بهره گیری از آنتی بادی های فراوری شده بر علیه ویروس کرونا در بدن موش ها فراوری می شوند. مؤسسه پاستور شانگهای هم اکنون در کوشش است چنین واکسنی را فراوری کند.

مقامات چینی علاوه بر کوشش برای فراوری واکسن کرونا از فناوری های پیشرفته ارتباطی به منظور تسهیل خدمات رسانی به بیماران، پزشکان و پرستاران بهره گرفته اند که تقویت زیرساخت نسل پنجم در بیمارستان، تحویل دارو و نمونه های تست با پهپاد و ضدعفونی بیمارستان ها و تحویل دارو به بیماران با ربات از جمله اقدامات اجرا شده در این زمینه است.

منبع: خبرگزاری مهر
انتشار: 16 اردیبهشت 1399 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: visaro.ir شناسه مطلب: 868

به "واکسن چینی کرونا تا یک ماه آینده آزمایش می گردد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "واکسن چینی کرونا تا یک ماه آینده آزمایش می گردد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید