استادیوم آزادی آماده میزبانی استقلال، نصب جایگاه ها در مرحله پایانی

به گزارش اخذ ویزا، به گزارش خبرنگاران، مجموعه ورزشی آزادی و ورزشگاه یکصد هزار نفری این مجموعه به خاطر دیدار آدینه شب تیم های پرسپولیس تهران و سپاهان اصفهان و حواشی زیادی پیرامون این دیدار، با آسیب های زیادی روبرو شد که عمده آن روی سکوها و به خاطر تخریب جایگاه ها قابل مشاهده بود.

استادیوم آزادی آماده میزبانی استقلال، نصب جایگاه ها در مرحله پایانی

البته علاوه بر این بخش های دیگر مجموعه ورزشی آزادی هم دچار آسیب شد به خصوص سرویس های بهداشتی که به خاطر آسیب دیدن شیرآلات، پاره شدن شلنگ ها و شکستن شیشه ها خسارت دید. بعضی از چراغ ها و تابلوهای راهنما هم از جایش در آمده بود.

این خسارت ها در حالی به ورزشگاه آزادی وارد شد که این ورزشگاه در روزها و هفته های آینده هم میزبان بعضی از دیدارهای لیگ برتر است. به همین دلیل با دستور ویژه علی اکبر شعبانلو سرپرست مجموعه ورزشی آزادی و بلافاصله بعد از آنالیز میزان خسارت های وارد شده به مجموعه و معین برآورد اقتصادی برای جبران آن که دو میلیارد ریال عنوان شده است، بازسازی بخش های آسیب دیده این مجموعه شروع شد.

به گفته سرپرست مجموعه ورزشی آزادی تا به امروز 90 درصد جایگاه گذاری سکوهای ورزشگاه یکصد هزار نفری آزادی صورت گرفته است و این ورزشگاه برای دیدار چهارشنبه شب استقلال مقابل استقلال خوزستان مسئله ای ندارد.

علی اکبر شعبانلو در مصاحبه با خبرنگاران با یادآوری اینکه بازسازی بخش های آسیب دیده ورزشگاه آزادی خیلی سریع شروع و به صورت شبانه روزی انجام شد، گفت: عمده خسارت وارد شده به ورزشگاه آزادی، روی سکوها و در بخش ضلع جنوبی و طبقه اول این بخش بود. به همین دلیل برای بازسازی این بخش و در کل سکوها خیلی زود دست به کار شدیم تا ورزشگاه برای دیدارهای پیش رو آماده گردد.

وی توضیح داد: تا به امروز 90 درصد جایگاه گذاری ها صورت گرفته است و ورزشگاه از این حیث هیچ مسئله ای برای برگزاری بازی ندارد. البته به بخشی از سکوها با اشیای فلزی آسیب خیلی جدی وارد شده بود. بازسازی این بخش ها زمان بیشتری احتیاج دارد.

سرپرست مجموعه ورزشی آزادی اعلام کرد: در خصوصبازسازی سرویس های بهداشتی نیز اقدام به موقع صورت گرفته است. شیرآلات، شلنگ، جای مایع صابون و… که برای این بازسازی احتیاج بود، خریداری و نصب شده است.

شعبانلو تاکید نمود: در کل ورزشگاه آزادی هیچ مسئله ای برای برگزاری دیدارهای فردا و دیدارهای بعد از آن ندارد.

وی که پیش از این دو میلیارد ریال را به عنوان برآورد اولیه برای جبران خسارت های وارد شده به ورزشگاه آزادی عنوان نموده بود، در خصوص هزینه های صرف شده تا به امروز و اینکه آیا کل هزینه ها از مبلغ اعلام شده بیشتر خواهد شد یا نه؟، گفت: طبق محاسبات تکمیلی احتمالاً همین رقم برای بازسازی ورزشگاه آزادی لازم باشد. تا به امروز رقمی نزدیک به 200 میلیون تومان هزینه شده است. بودجه لازم از محل اعتبارات ورزشگاه آزادی هزینه شده است اما قاعدتاً آن را از فدراسیون فوتبال و سازمان لیگ مطالبه خواهیم کرد.

سرپرست ورزشگاه آزادی تاکید نمود: مکاتباتی با سازمان لیگ فدراسیون فوتبال در خصوص پرداخت خسارت ها داشته ایم. موضوع را پیگیری می کنیم تا هزینه های صرف شده برای بازسازی آزادی عودت داده گردد.

منبع: خبرگزاری مهر
انتشار: 24 تیر 1398 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: visaro.ir شناسه مطلب: 197

به "استادیوم آزادی آماده میزبانی استقلال، نصب جایگاه ها در مرحله پایانی" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "استادیوم آزادی آماده میزبانی استقلال، نصب جایگاه ها در مرحله پایانی"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید