ویلایی ها به لهستان می رود

به گزارش اخذ ویزا، فیلم سینمایی ویلایی ها نخستین ساخته منیر قیدی در چهاردهمین حضور بین المللی خود در لهستان روی پرده می رود.

ویلایی ها به لهستان می رود

جهت دریافت خدمات طراح خانه ویلایی با گروه ساختمانی آبان در ارتباط باشید. گروه آبان با سالهای تجربه طراحی معماری و ساخت و مشارکت در پروژه های ساختمانی ویلا و باغ کوچک و بزرگ بهترین انتخاب جهت مشاوره و اجرا میباشد.

به گزارش گروه فرهنگی خبرنگاران به نقل از روابط عمومی بنیاد سینمایی فارابی، فیلم سینمایی ویلایی ها قرار است در جشنواره شهر ساحلی گیدینیا لهستان که از تاریخ 24 الی 27 سپتامبر مصادف با 3 تا 6 مهرماه برگزار می گردد، به نمایش درآید.

این فیلم در جشنواره های بین المللی مختلفی همچون کرالای هند، داکای بنگلادش، فستیوال زنان ترکیه، وارنای بلغارستان، جشنواره فیلم های آسیایی اسپانیا و نیز جشنواره فیلم های آسیایی بخارست در رومانی حضور داشته است.

همچنین ویلایی ها در پنجاه و هشتمین دوره فستیوال آسیا-اقیانوسیه، برنده جایزه بهترین بازیگر زن نقش مکمل و در اولین دوره جشنواره فیلم های ایرانی در ویتره فرانسه، برنده جایزه دوم فستیوال به صورت مشترک با فیلم خانه ای در خیابان چهل ویکم ساخته حمیدرضا قربانی شده است.

فیلم سینمایی ویلایی ها نخستین ساخته منیر قیدی به تهیه کنندگی سعید ملکان و با مشارکت بنیاد سینمایی فارابی ساخته شده است.

منبع: خبرگزاری دانشجو
انتشار: 15 شهریور 1399 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: visaro.ir شناسه مطلب: 1114

به "ویلایی ها به لهستان می رود" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "ویلایی ها به لهستان می رود"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید