ویژگی محصولات آشپزخانه آ.اِ.گ (AEG)

به گزارش اخذ ویزا، شرکت AEG یکی از عظیم ترین کمپانی های دنیاست که در حوزه فراوری تجهیزات و وسایل الکترونیک مشغول به فعالیت است. این کمپانی در سال 1883 با نام Allgemeine Elektricitäts-Gesellschaft در برلین آلمان راه اندازی شد و هم اکنون با نام آ.اِ.گ (AEG) معروف است.

ویژگی محصولات آشپزخانه آ.اِ.گ (AEG)

امیل راتناو موسس این کمپانی بود که با تکیه بر تکنولوژی الکترونیک به نوآوری های نوین دست یافت و در حال حاضر نام کمپانی وی به عنوان مشهورترین و باکیفیت ترین برند فراوری تجهیزات برقی در سراسر دنیا شناخته شده است.

این کمپانی اولین فراوری خود را با یک لامپ برقی آغاز کرد و هم اکنون پیشرفت بزرگ آن در حوزه فراوری سایر محصولات برقی از دید هیچ کس پوشیده نیست. کمپانی آ.اِ.گ بر روی کیفیت محصولات و کارایی بالای آن ها تمرکز دارد و کالاهایی که تحت عنوان این برند فراوری می شوند به راحتی قابل استفاده بوده و آسایش و راحتی را برای مصرف نماینده به ارمغان می آورند.

بر روی این کالاها سری ساخت و کد شناسایی درج شده و می توان به اصل بودن آن ها اطمینان داشت. شرکت آ.اِ.گ در فراوری لوازم خانگی همپای برند بوش است و با آن رقابت می کند. این شرکت در فراوری کالاهای اصل و باکیفیت جزء پیشگامان فراوری نماینده لوازم خانگی است و همیشه رضایت مشتریان را به خود جلب نموده است.

از جمله محصولاتی که با برند آ.اِ.گ فراوری می شوند شامل یخچال و فریزر، هود آشپزخانه، ماشین لباسشویی، جارو برقی، پنکه، چای ساز، اتو برقی، سرخ کن، اجاق گاز، فر و … می باشد.

این شرکت محصولات خود را با تنوع بسیار بالا به مشتریان عرضه می کند و در بازار دنیای صندلی ویژه ای به خود اختصاص داده است. در این نوشته از ما به معرفی رایج ترین محصولات آشپزخانه این برند می پردازیم. پس تا پایان با ما همراه باشید.

محصولات آشپزخانه برند آ.اِ.گ

  • هود آ.اِ.گ

یکی از بهترین و پرکاربردترین فراوریات برند آ.اِ.گ که بر اساس استانداردهای دنیای تائید شده، هود آ.اِ.گ است. نوآوری این کمپانی آلمانی در طراحی خلاقانه هود، زبانزد تمام مردم دنیا شده است، زیرا این محصول در انواع هود شومینه ای، آسانسوری، کشویی، جزیره ای و … فراوری و به بازار دنیای عرضه می گردد.

هودهایی که اخیراً توسط این کمپانی فراوری می شوند در مقایسه با مدل های قدیمی تر سر و صدای کمتری فراوری نموده و بوی گاز و مواد غذایی را از فضای آشپزخانه به بیرون راهنمایی می نمایند. قدرت مکش هود لمسی آ.اِ.گ بسیار بالاست و هوایی مطبوع برای آشپزخانه فراهم می کند.

این هودها مجهز به صفحه کلید لمسی، ریموت کنترل و تایمر هستند و 2 سنسور برای تشخیص بوی دود و گاز در آن ها نصب شده است. علاوه بر آن فیلترهای این نوع هود قابل شستشو هستند و همیشه می توان نظافت و پاکی را در آشپزخانه به تصویر کشید.

هودهای لمسی آ.اِ.گ اصولاً با رنگ مشکی براق طراحی شده اند و مجهز به لامپ های ال ای دی می باشند. در مقابل هودهای شومینه ای این برند از استیل ضد زنگ ساخته می شوند و مجهز به ریموت کنترل نیستند.

  • اجاق گاز آ.اِ.گ

اجاق گازهایی که در گذشته فراوری می شدند فضای زیادی از آشپزخانه را اشتغال می نمودند، اما با طرح های جدید و خلاقانه ای که امروزه برای فراوری اجاق گاز به کار برده می شوند، به راحتی می توان در آشپزخانه های مختلف با توجه به فضا، اجاق گازی مناسب انتخاب نمود.

اجاق گاز صفحه ای توکار از جمله محصولات شرکت آ.اِ.گ است که آسایش و ایمنی را برای مشتریان به ارمغان می آورد. این اجاق گازها تنها متشکل از یک صفحه با چند شعله هستند و می توان آن ها را در کابینت نصب نمود.

شرکت آ.اِ.گ در زمینه فراوری مدرن ترین اجاق گازها فعالیت دارد و آن ها را با طرح های زیبا و کارایی بسیار عالی به بازار عرضه می دارد. اجاق گاز صفحه ای آ اِ گ از شیشه نشکن ساخته می شوند و حرارت بالا نمی تواند آسیبی به آن وارد نماید. صفحه این مدل اجاق گاز به راحتی تمیز می گردد و همیشه از حضور آن در آشپزخانه لذت خواهید برد.

  • فر توکار آ.اِ.گ

فرهای توکار آ اِ گ از مصرف انرژی پایینی برخوردار هستند اما کارایی آن ها بی نظیر است. این فرهای توکار از صفحه نمایش دیجیتال برخوردار هستند و به منظور تشخیص میزان پخت غذا بر روی آن ها سنسور نصب شده است.

درب این فرها شیشه ای و به صورت چند لایه با مقاومت بالا در برابر حرارت ساخته شده اند. فر توکار AEG مجهز به سینی پخت غذا و ریل تلسکوپی است و با کیفیت بالای پخت، طعمی متفاوت به غذا می بخشد.

  • یخچال فریزر آ.اِ.گ

یخچال فریزرهای آ.اِ.گ به قفسه های مدرن و زیبا مجهز هستند. این قفسه ها قابل جا به جایی بوده و فضای بیشتری برای قرار دادن مواد غذایی فراهم می نمایند. این یخچال ها را می توان با استفاده از نمایشگری که بر روی آن ها نصب شده کنترل نمود و دما را در قسمت های مختلف آن تنظیم کرد. طراحی یخچال و فریزر AEG بسیار منحصر بفرد و زیباست و مصرف انرژی این وسیله کاربردی پایین می باشد.

  • ماشین لباسشویی آ.اِ.گ

ماشین های لباسشویی آ.اِ.گ تمام مراحل شستشو، آب کشی و خشک کردن لباس ها را به صورت اتوماتیک انجام داده و آرامش و راحتی را به مصرف نماینده هدیه می دهند. این لباس شویی ها ظرفیت متفاوتی دارند و با توجه به احتیاج افراد انتخاب می شوند. همچنین مصرف انرژی برق این وسایل پایین است و نقش مهمی در بهینه سازی مصرف انرژی ایفا می نمایند.

کلام پایانی

آن چه در این نوشته از ما به بیان آن پرداخته شد، معرفی مهم ترین و پرفروش ترین محصولات آشپزخانه شرکت آ.اِ.گ می باشد. همانطور که گفتیم این برند آلمانی از جمله بهترین برندها در فراوری لوازم و تجهیزات الکتریکی در سراسر دنیا می باشد و محصولاتی باکیفیت و اصل را در اختیار مشتریان قرار می دهد.

آیا شما نیز تا به حال تجربه خرید از این برند معتبر را داشته اید؟ محصولاتی که خریداری نموده اید چه مزایا و معایبی را برای شما در بر داشته اند؟ در صورت تمایل نظرات و تجربیات خود را در این زمینه با اهالی ما به اشتراک بگذارید.

منبع: ساختمانچی
انتشار: 3 خرداد 1400 بروزرسانی: 3 خرداد 1400 گردآورنده: visaro.ir شناسه مطلب: 1812

به "ویژگی محصولات آشپزخانه آ.اِ.گ (AEG)" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "ویژگی محصولات آشپزخانه آ.اِ.گ (AEG)"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید