پرداخت یاری هزینه اجاره مسکن به مددجویان کمیته امداد خراسان شمالی

به گزارش اخذ ویزا، خبرنگاران/خراسان شمالی مدیرکل کمیته امداد استان از پرداخت اجاره بها به مددجویان مستاجر اطلاع داد و گفت: این نهاد هرساله یاری هزینه اجاره مسکن تا سقف300 هزار تومان به خانوارهای مددجوی تحت حمایت خود پرداخت می نماید.

پرداخت یاری هزینه اجاره مسکن به مددجویان کمیته امداد خراسان شمالی

جهت دریافت خدمات درب ضد سرقت با گروه ساختمانی آبان در ارتباط باشید. گروه آبان ارائه دهنده بهترین درب ضد سرقت ایرانی و خارجی میباشد.

مجید الهی راد اضافه کرد: در سال گذشته 450 خانوار مددجوی مستاجر از خدمت اجاره بها بهره مند شدند.

به گزارش خبرنگاران، به نقل از پایگاه خبری کمیته امداد، وی با اشاره به این که هم اکنون 800 خانوار مددجوی تحت حمایت این نهاد مستأجر هستند ، اظهار کرد: سال گذشته کمیته امداد استان یک میلیارد و 780 میلیون ریال به 455 مددجوی فاقد منزل مسکونی ساکن در منازل استیجاری پرداخت نموده است.

وی اضافه کرد: از ابتدای امسال 65 هزار و 534 مورد درخواست ثبت شده است که از این تعداد حدود هزار و 140 مورد در حوزه مسکن بوده است.

الهی راد با اشاره به شرایط سخت خانوارهای مستاجر برای تامین هزینه ها و اجاره مسکن در امسال گفت: کمیته امداد امسال نیز به صورت بلاعوض و یا در قالب وام های قرض الحسنه به این خانوارها کمک اعطا می نماید که امیدوار هستیم نیکوکاران همانند هر سال کمک گر این نهاد در تامین هزینه های مسکن نیازمندان باشند.

وی همچنین از ساخت و تعمیر پنج هزار و 500 واحد مسکونی برای خانوارهای تحت حمایت این نهاد طی سال 98 اطلاع داد و گفت:از مجموع اقدامات عمرانی سال قبل حدود سه هزار و 500 مورد ویژه مددجویان سیل زده و باقی مانده نیز برای خانوارهای عادی تحت حمایت این نهاد اجرا شده است.

منبع: خبرگزاری ایسنا
انتشار: 28 مرداد 1399 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: visaro.ir شناسه مطلب: 1079

به "پرداخت یاری هزینه اجاره مسکن به مددجویان کمیته امداد خراسان شمالی" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "پرداخت یاری هزینه اجاره مسکن به مددجویان کمیته امداد خراسان شمالی"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید