پژمان منتظری: باید می بردیم و مدعی می شدیم، اما ترمز استقلال را کشیدند، نمی دانم چرا چند سال است این اتفاقات می افتد

به گزارش اخذ ویزا، پژمان منتظری، مدافع تیم فوتبال استقلال معتقد است که این تیم باید پدیده را شکست می داد و مدعی قهرمانی می شد، اما ترمز آبی پوشان را کشیدند.

پژمان منتظری: باید می بردیم و مدعی می شدیم، اما ترمز استقلال را کشیدند، نمی دانم چرا چند سال است این اتفاقات می افتد

به گزارش خبرنگار ورزشی خبرنگاران ، پژمان منتظری درباره تساوی بدون گل تیم فوتبال استقلال مقابل پدیده خراسان گفت: به نظرم نمی توانیم درباره این بازی صحبت کنیم، اما نقش داور بازی از همه پُررنگ تر بود. متأسفانه استقلال در این چند هفته از داوری ضرر نموده است و نمی توانیم صحبت خاصی را مطرح کنیم. فرق استقلال و سایر تیم های بالای جدولی این است که حق تیم مان را نمی دهند.

وی ادامه داد: زمانی که تیم های دیگر گیر می نمایند و روز بدی دارند، به آنها یاری می گردد. کاری به سهوی یا عمدی بودن این اشتباهات ندارم، اما نمی دانم چرا در این چند هفته و شاید این سه چهار سال این اتفاقات می افتد. چرا یک بار استقلال از داوری ها سودی نمی بَرَد؟ ما باید در این مسابقه پیروز و مدعی قهرمانی می شدیم، اما ترمز استقلال را کشیدند. امیدوارم اینقدر قوی باشیم که در چند جبهه بجنگیم، نه فقط در داخل زمین.

مدافع تیم فوتبال استقلال در مورد اینکه آیا معتقد است داوری ها به سمت یک تیم است یا خیر، توضیح داد: نمی دانم چرا جایی که باید به حق مان برسیم، نمی رسیم و اختلاف استقلال با سایر تیم های بالای جدول در این است. این تماشاگران گناه دارند. چند بار باید این اتفاقات بیفتد؟ ما یاری اضافه ای نمی خواهیم، فقط می خواهیم حق استقلال را بدهند. حالا آقایان مصاحبه می نمایند که در یک صحنه، بازیکن استقلال باید از زمین اخراج می شد یا یک پنالتی برای پدیده باید گرفته می شد. بس کنید دیگر! استقلال یک گل سالم زد، اما حقش را خوردند.

منتظری در مورد اینکه کمیته اخلاق فدراسیون فوتبال با مصاحبه های بازیکنان و مربیان علیه داوری برخورد می نماید، گفت: ما حرف بدی نزدیم. گل سالمی زدیم و همه آن را دیدند. حالا می خواهند محروم نمایند، همه اعضای تیم را محروم نمایند.

منبع: خبرگزاری تسنیم
انتشار: 17 اردیبهشت 1398 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: visaro.ir شناسه مطلب: 112

به "پژمان منتظری: باید می بردیم و مدعی می شدیم، اما ترمز استقلال را کشیدند، نمی دانم چرا چند سال است این اتفاقات می افتد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "پژمان منتظری: باید می بردیم و مدعی می شدیم، اما ترمز استقلال را کشیدند، نمی دانم چرا چند سال است این اتفاقات می افتد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید