پیروانی در جمع بازیکنان پرسپولیس: شما همه ستاره هستید، اما بدون کوشش، رفاقت و اتحاد هیچ چیز نیستیم

به گزارش اخذ ویزا، افشین پیروانی، مدیر تیم فوتبال پرسپولیس پس از معارفه اش در جمع بازیکنان صحبت کرد و تأکید داشت بازیکنان باید با انگیزه بالا کار نموده و رفاقت و اتحاد داشته باشند.

پیروانی در جمع بازیکنان پرسپولیس: شما همه ستاره هستید، اما بدون کوشش، رفاقت و اتحاد هیچ چیز نیستیم

به گزارش خبرنگاران و به نقل از سایت رسمی باشگاه پرسپولیس، افشین پیروانی، مدیر جدید تیم فوتبال پرسپولیس پس از معارفه اش در جمع سرخپوشان گفت: خوشحالم بار دیگر به پرسپولیس برگشته ام. باشگاهی که برای من بهترین باشگاه دنیاست، چون عاشقش هستم. خدا را شکر سال جاری بازیکنان خوب و بزرگ زیادی داریم. شاید سال جاری بالای 20 ستاره داشته باشیم، اما اگر با هم دوستی و صمیمیت و اتحاد نداشته باشیم، هیچ چیز نخواهیم بود.

وی ادامه داد: پس مهمترین مسئله این است که در کنار هم و متحد باشیم. خودمان را در خدمت تیم بدانیم و در زمین پشت هم باشیم. اگر این طور نباشد پیروزیتی هم در کار نخواهد بود.

پیروانی بیان نمود: من از آقای مدیرعامل و آقای سرمربی هم سپاسگزارم که به من اعتماد نموده اند. خدا را شکر که هم مدیرعامل باشگاه خود از فوتبالیست های برجسته و از مدیران پیروز بوده و هم سرمربی ما کارکشته و با تجربه بالاست. ان شاءالله تمام این عوامل دست به دست هم بدهد تا با کوشش شما و حمایت طرفداران، سال جاری هم بهترین نتیجه را بگیریم. در پرسپولیس، همواره باید انگیزه بالا وجود داشته باشد و اینکه ما سه بار پی درپی قهرمان شدیم، دلیلی برای کم انگیزگی نیست، چون الان انگیزه دیگر تیم ها بسیار بیشتر از قبل شده است.

مدیر تیم فوتبال پرسپولیس توضیح داد: من قبلاً کاپیتان پرسپولیس و تیم ملی بوده ام، اما الان نمی توانم درست و حسابی بدوم. پس گذشته را رها کنید و در حال برای آینده کوشش داشته باشید. همچنین باز هم بر رفاقت، نظم و انضباط و مسئولیت پذیری در مسابقه و تمرین و زمان های غیر از این تأکید می کنم.

منبع: خبرگزاری تسنیم
انتشار: 8 آذر 1398 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: visaro.ir شناسه مطلب: 509

به "پیروانی در جمع بازیکنان پرسپولیس: شما همه ستاره هستید، اما بدون کوشش، رفاقت و اتحاد هیچ چیز نیستیم" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "پیروانی در جمع بازیکنان پرسپولیس: شما همه ستاره هستید، اما بدون کوشش، رفاقت و اتحاد هیچ چیز نیستیم"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید