کانادا دیگر عضوی از ائتلاف ضد داعش نخواهد بود

به گزارش اخذ ویزا، نخست وزیر کانادا بار دیگر تاکید نمود که این کشور دیگر عضوی از ائتلاف ضد داعش تحت رهبری آمریکا نخواهد بود اما به تامین آموزش نیروهای نظامی مبادرت می ورزد.

کانادا دیگر عضوی از ائتلاف ضد داعش نخواهد بود

از سفر با تور ارزان کانادا لذت ببرید.

به گزارش خبرگزاری دانشجویان ایران (ایسنا)، به نقل از پایگاه خبری ورلد بولتن، جاستین ترودو، نخست وزیر کانادا در جریان جلسه پرسش و پاسخ در نشست مالی داووس، گفت، جنگنده های CF-18 کانادا دیگر در عملیات ضد داعش تحت رهبری آمریکا شرکت نمی نمایند اما کشورش به تامین آموزش های نظامی می پردازد و به سربازان محلی برای مقابله با داعش یاری می نماید.

اظهارات نخست وزیر کانادا در واکنش به سوالاتی درباره کمپین انتخاباتی وی بود که قول داده بود تا به نقش کشورش در حملات هوایی در عراق و سوریه انتها دهد.

ترودو در ادامه صحبت هایش گفت: کشورهای دنیا باید بدانند که منافع در کجاست. ما به طور کامل به نقش خود در این عملیات و کمپین پرداخته و عمل نموده ایم و حالا به دنبال آموزش نیروهای محلی هستیم. هم باید از زمین و هم به وسیله هوا به مقابله با داعش پرداخت. راه چاره درگیری اینچنینی به وسیله نیروهای زمینی است. نیروهای کانادایی تجربه کافی در زمینه آموزش، تعلیم و تامین سرویس های امنیتی و اطلاعاتی برای سربازان دارند همانطور که در افغانستان نیز چنین کاری را کردند.

تاریخی برای خروج کانادا از این کمپین حملات هوایی تحت رهبری آمریکا علیه داعش اعلام نشده است

منبع: همشهری آنلاین
انتشار: 26 مهر 1398 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: visaro.ir شناسه مطلب: 398

به "کانادا دیگر عضوی از ائتلاف ضد داعش نخواهد بود" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "کانادا دیگر عضوی از ائتلاف ضد داعش نخواهد بود"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید