کاهش بزرگ مالیاتی چین در راه است

به گزارش اخذ ویزا، وزیر دارایی چین گفت این کشور برای رویارویی با آمریکا در نبرد تجاری بزرگ به دنبال اجرای برنامه عظیم کاهش مالیاتی است.

کاهش بزرگ مالیاتی چین در راه است

با تور چین سفری خاطره انگیز را تجربه کنید.

به گزارش ایرنا لیوکان روز شنبه در جمع خبرنگاران در پکن توضیح داد ما خواهان جنگ تجاری نبوده ایم اما حالا و در هر شرایطی از منافع خود حراست خواهیم کرد.

او توضیح داد که کاهش مالیاتی این بار با مجموعه ای از سیاست های مالی و بانکی همراه خواهد بود.

به گفته وی در جریان اجرای این برنامه ارتباط اقتصاد و جامعه تقویت خواهد شد، مالیات پرداختی موسسات کاهش خواهد یافت، مصرف در جامعه تقویت می گردد و بسته های محرک مالی نیز در نظر گرفته خواهد شد و سعی می گردد به اقشار کم درامد یاری بیشتری اختصاص یابد.

وزیر دارایی چین اظهار کرد میزان مالیات کاهش یافته که از سال 2018 میلادی منظور می گردد معادل یک هزار و 300 میلیارد یوان (هر دلار معادل 6/9 یوان) است.

وی تاکید نمود که آمریکا با راه اندازی یک جنگ تجاری بر بورس و اقتصاد کشور و بخش های مختلف تجاری فشار زیادی وارد نموده است چین خواهان این رویارویی نبود اما تا آخر در این مبارزه از منافعش حفاظت خواهد نمود.

چین می گوید که توانسته است با کاهش مالیاتی بر روی شرکت های خارجی باعث گردد تا بیش از 41 هزار شرکت با سرمایه کشورهای دیگر از ابتدای امسال تا انتها هشت ماه در چین ثبت گردد.

بنا به آماری که اداره ملی آمار این کشور منتشر نموده است در همین زمان چین پیروز به جذب بیش از 86 میلیارد دلار سرمایه خارجی مستقیم شده است که در مقایسه با سال گذشته میلادی در همین دوره 6.1 درصد رشد نشان می دهد.

منبع: همشهری آنلاین
انتشار: 11 آذر 1398 بروزرسانی: 7 مهر 1399 گردآورنده: visaro.ir شناسه مطلب: 515

به "کاهش بزرگ مالیاتی چین در راه است" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "کاهش بزرگ مالیاتی چین در راه است"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید