گفت وگوی ویدئویی معاون وزیر خارجه تاجیکستان و سفیر چین

به گزارش اخذ ویزا، معاون اول وزارت خارجه تاجیکستان و سفیر چین در دوشنبه در گفت وگوی ویدئویی موضوعات مورد علاقه دو طرف را مورد بحث و آنالیز قرار دادند.

گفت وگوی ویدئویی معاون وزیر خارجه تاجیکستان و سفیر چین

با ما همراه باشید و با تور چین ارزان از شگفت انگیزترین کشور دنیا دیدن کنید بر روی دیوار چین سلفی بگیرید، از قصر ممنوعه دیدن کنید و در خیابان شانگهای پیشرفته ترین آسیا قدم بزنید.

به گزارش خبرنگار خبرنگاران در دوشنبه، خسرو ناظری معاون اول وزیر امور خارجه تاجیکستان و لو بینیا سفیر چین در دوشنبه به طور آنلاین گفت و گو کردند.

بر اساس گزارش دفتر مطبوعاتی وزارت امور خارجه تاجیکستان، مسائل مربوط به اجرای پروژه های مشترک زیرساختی در قلمرو این کشور محور این مذاکرات را تشکیل داده است.

ضمن آنالیز سایر موضوعات مورد علاقه طرفین، نماینده تاجیکستان توجه طرف چینی را به انتشار مطالبی در رسانه های چینی که به طور مغرضانه مسائل مربوط به مرز دولتی دو کشور را پوشش داده اند، جلب کرد.

در این راستا، با توجه به مناسبات دوستی، حسن همجواری و مشارکت جامع استراتژیک بین دو کشور تاکید شد که طرفین باید به منظور جلوگیری از انتشار اینگونه مطالب مغرضانه در رسانه ها اقدامات لازم را انجام دهند.

این دیدار در فضای درک متقابل صورت گرفت.

انتهای پیغام/.

منبع: خبرگزاری فارس
انتشار: 25 شهریور 1399 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: visaro.ir شناسه مطلب: 1136

به "گفت وگوی ویدئویی معاون وزیر خارجه تاجیکستان و سفیر چین" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "گفت وگوی ویدئویی معاون وزیر خارجه تاجیکستان و سفیر چین"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید