یاکوزا 8 بزرگ ترین و طولانی ترین بازی سری خواهد بود؛ سگا می گوید پشت سر هم تجربه اش نکنید

به گزارش اخذ ویزا، رئیس استودیوی Ryu Ga Gotoku Studio به تازگی بیان نموده که بازی Like a Dragon: Infinite Wealth طولانی ترین بازی یاکوزا تا به امروز خواهد بود.

یاکوزا 8 بزرگ ترین و طولانی ترین بازی سری خواهد بود؛ سگا می گوید پشت سر هم تجربه اش نکنید

ماسایوشی یوکویاما (Masayoshi Yokoyama) می گوید:

یوکویاما به عنوان رئیس استودیویی که به خاطر اظهارات مجذوب کنندهش معروف است، بیان نمود که استودیوی سازنده باید یک فضای فستیوال مانند پیرامون این نسخه ایجاد کند تا مردم هیجان زده شده و در سریع ترین زمان ممکن حتی به قیمت سلامتی خود آن را تجربه نمایند. وی ادامه داد:

بازی های سری یاکوزا که اکنون با عنوان Like a Dragon شناخته می شوند، برای کسانی که قصد دارند آن ها را به نوعی تکمیل یا همان پلات نمایند، بسیار سخت هستند زیرا انجام هر چالش برای گرفتن تروفی ها می تواند سه یا چهار برابر زمان انجام داستان اصلی و بعضی محتوای جانبی طول بکشد. به عنوان مثال، داستان اصلی یاکوزا 5 حدود 37 ساعت طول می کشد و 65 ساعت برای انجام داستان های جانبی احتیاج دارید. با این حال 156 ساعت برای تکمیل بازی به صورت صددرصدی زمان احتیاج است. از طرفی Yakuza: Like a Dragon که در آن سری به نبردهای نقش آفرینی نوبتی نو خود روی آورد، با 46 ساعت برای داستان اصلی، 68 ساعت برای داستان های فرعی و 103 ساعت برای تکمیل، اوضاع را کمی متعادل کرد.

حال با توجه به نظرات یوکویاما در خصوص طولانی تر بودن نوترین نسخه، هواداران باید خود را برای یک داستان اصلی 50 ساعته یا بیشتر و شاید 160 ساعت برای انجام تمامی فعالیت های بازی آماده نمایند. این در تضاد با آخرین نسخه سری یعنی Like a Dragon Gaiden است که یک اسپین آف برای این مجموعه است که رویدادهای یاکوزا 6 و Infinite Wealth را از منظر شخصیتی متفاوت به هم متصل می نماید. لازم به ذکر است که فقط 10 ساعت طول می کشد تا داستان این نسخه تمام گردد و 19 ساعت برای انجام تمام محتوای جانبی و 31 ساعت برای انجام همه کارها احتیاج خواهید داشت.

با این حال بعضی از هواداران در خصوص نظرات یوکویاما در خصوص طول نسخه نو شاد نیستند زیرا از نظر آن ها طولانی بودن داستان باعث می گردد که پراکندگی زیادی به وجود آید و شاهد داستان واحد مجذوب کنندهی نباشیم. در نهایت می توان گفت که یکی از دلایل طولانی بودن بازی ممکن است حالت Dondoko Island باشد. این یک شبیه ساز زندگی مجذوب کننده به سبک Animal Crossing است که در جزیره ای متروک جریان دارد. بازیکنان می توانند در این حالت خانه و جزیره خود را تزئین نمایند، منابع مختلف را جمع آوری نمایند و آیتم های مختلف بسازند. این حالت طبیعتاً زمان زیادی را می طلبد.

بازی Like a Dragon: Infinite Wealth در تاریخ 26 ژانویه 2024 (6 بهمن 1402) برای کنسول های نسل هشتم و نهمی پلی استیشن، ایکس باکس و رایانه های شخصی در دسترس قرار خواهد گرفت.

منبع: Eurogamer

منبع: دیجیکالا مگ
انتشار: 29 آبان 1402 بروزرسانی: 29 آبان 1402 گردآورنده: visaro.ir شناسه مطلب: 2486

به "یاکوزا 8 بزرگ ترین و طولانی ترین بازی سری خواهد بود؛ سگا می گوید پشت سر هم تجربه اش نکنید" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "یاکوزا 8 بزرگ ترین و طولانی ترین بازی سری خواهد بود؛ سگا می گوید پشت سر هم تجربه اش نکنید"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید